  • 1. Data: 2007-05-21 20:08:57
    Temat: Towar niezgodny z umową
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    W lutym 2006 zakupiłem towar na aukcji (uzywany od osoby prywatnej). Z tego
    co pamietam to była to zwykła aukcja z licytacja, ale pewnosci nie mam (jak
    bedzie trzeba, to postaram sie wyciagnac ja z czelusci archiwów allegro).
    Towarem była karta graficzna Radeon9800Pro.
    Dzis przy okazji rozmowy na inny temat zorientowałem sie ze zostalem
    oszukany, poniewaz tak naprawde sprzedano mi karte Radeon 9800SE zmodowana
    (przerobiona) na 9800 Pro.
    Czy jest jakas szansa na powalczenie z nieuczciwym sprzedawca i na
    odzyskanie pieniedzy?

    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
    w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan

  • 2. Data: 2007-05-21 20:15:48
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Budzik napisał(a):

> [...]
    > (przerobiona) na 9800 Pro.
    > Czy jest jakas szansa na powalczenie z nieuczciwym sprzedawca i na

    Zorientowałeś się po roku?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2007-05-21 20:28:12
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > W lutym 2006 zakupiłem towar na aukcji
    > Dzis przy okazji rozmowy na inny temat zorientowałem sie ze zostalem
    > oszukany

    Ehh, przyszło Ci żyć w kraju oszustów. Ja miałem podobną sytuację. Cztery lata
    temu kupiłem buty i po trzech latach zorientowałem się, że to są rękawiczki!!!
    Napisałem do sprzedawcy ale on się wszystkiego wyparł.
    Wtedy sobie powiedziałem, że w życiu nic nie kupie. I od roku nikt mnie nie
    oszukał!

    K.

  • 4. Data: 2007-05-21 20:38:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zorientowałeś się po roku?

    wiesz, nawet teraz nie jestem tego pewien, bo niby jak to sprawdzic.
    Ktos mi podpowiedział, ze oryginalne R9800Pro miały zasilanie z normalnego
    molexa dyskowego, a modowany 9800SE miał takiego mniejszego i ten lubił sie
    upalac.
    Ja generalnie az tak sie na tym nie znam - skoro komp pisał mi ze to jest
    r9800Pro to mu wierzyłem, a sama karta nie ma zadnych opisów.
    Zapytałem kilku sprzedawców oferujacych karty z ta waska wtyczka i na razie
    wszyscy odpowiadaja ze to jest na pewno R9800Pro, wiec moze jednak były
    takie i takie i wtedy nie ma sprawy. Niemniej gdyby sie okazało, ze było
    tak, jak napisałem w pierwszym poscie, to czy jest jeszcze jakas nadzieja?

    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
    dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.

  • 5. Data: 2007-05-21 21:09:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > to są rękawiczki!!! Napisałem do sprzedawcy ale on się wszystkiego
    > wyparł. Wtedy sobie powiedziałem, że w życiu nic nie kupie. I od roku

    Cóz, jezeli nie widzisz róznicy w porównywaniu butów do rekawiczek oraz
    dwóch kart graficznych, które dla laika wygladaja tak samo i nie maja
    zadnych opisów to trudno. Nie rozumiem tylko, po co sie w takim watku
    wypowiadasz...
    Nie pytałem czy to dziwne, czy tez nie, ze tak późno sie zorientowałem,
    tylko czy jeszcze moge zostac ochroniony przez prawo, czy juz nie.
    Chyba ze w ogóle negujesz fakt oszukania mnie przez sprzedawce? Moze
    przesadzam, i skoro karta została zmodowana, to pomimo roznic w budowie
    mozna spokojnie sprzedawac ja jako lepszy model nie wspominajac o
    wprowadzonych zmianach?

    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
    Andrzej J. Turowicz

  • 6. Data: 2007-05-21 22:08:04
    Od: "Pablo" <p...@o...pl>

    > Chyba ze w ogóle negujesz fakt oszukania mnie przez sprzedawce?

    Po twoim pierwszym poście stwierdziłem, że jesteś śmieszny.
    Po twoim drugim poście, że może uderzyłeś sie w głowę.
    Po twoim trzecim poście zacząłem Ci współczuć.

    Pozdrawiam
    Pablo

  • 7. Data: 2007-05-21 22:39:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Po twoim pierwszym poście stwierdziłem, że jesteś śmieszny.
    > Po twoim drugim poście, że może uderzyłeś sie w głowę.
    > Po twoim trzecim poście zacząłem Ci współczuć.

    no fajnie. Oczywiscie masz prawo do takich odczuc, ale gdybys tak poparł je
    konkretami...

    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg

  • 8. Data: 2007-05-22 01:59:06
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, Pablo <p...@o...pl>!

    > Po twoim pierwszym poście stwierdziłem, że jesteś śmieszny.
    > Po twoim drugim poście, że może uderzyłeś sie w głowę.
    > Po twoim trzecim poście zacząłem Ci współczuć.

    Przecież człowiek wyraźnie spytał, po jakim czasie oszustwo się przedawnia.
    Nie wiem gdzie tu widzisz coś śmiesznego.

    --
    Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
    FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście

  • 9. Data: 2007-05-22 04:07:39
    Od: stern <s...@0...pl>

    Adam Wysocki napisał(a):

    > Przecież człowiek wyraźnie spytał, po jakim czasie oszustwo się przedawnia.
    > Nie wiem gdzie tu widzisz coś śmiesznego.

    a on został oszukany?
    przed chwilą pisał, że nie wie czy został.
    Pewnie chce kase na nową kartę :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 10. Data: 2007-05-22 07:15:57
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Budzik napisał(a):

    > Niemniej gdyby sie okazało, ze było
    > tak, jak napisałem w pierwszym poscie, to czy jest jeszcze jakas nadzieja?

    Po roku od zakupu? Wątpię. Ciężko Ci będzie udowodnić ewentualną złą wolę
    sprzedawcy

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098