  • 1. Data: 2003-02-14 10:14:39
    Temat: Telefony do rodziny w trakcie delegacji
    Od: "Bosman Zorz" <U...@i...pl>

    Witam, jestem w takiej sytuacji, ze 70% czasu pracy (3-4 dni tygodniowo)
    spedzam w delegacji.

    Slyszalem taka, korzystna dla mnie, informacje, ze mozna wskazac dwa
    numety telefonow, ktore sluza do utrzymywania kontaktu z rodzina i sa
    traktowane jako rozmowy sluzbowe. Odrobina sensu w tym jest bo to sa
    koszty, ktorych normalnie bys nie poniosl, pracujac w miejscu
    zamieszkania.

    Nie udalo mi sie znalezc potwierdzenia tej informacji wiec mam pytanie
    czy to zwykly humbug i plotka, czy rzeczywiscie istnieje cos takiego?

    --
    Pozdrawiam -- Wasz Bosman Zorz