  • 1. Data: 2004-03-05 11:18:24
    Temat: Targi
    Od: "Angler3PE" <a...@p...onet.pl>

    Witam.
    Nie subskrybuje grupy cały czas ale bardzo potrzebuje pomocy. Dostalem za
    zadanie zorganizowanie czegos w rodzaju targow (dowolnie wybrana dziedzina),
    bo celem tej pracy jest poznanie wymagań potrzebnych do realizacji takiego
    przedsięwziecia. Calosc ma trwac 2 dni. Musze dowiedzieć sie o wszystkie
    dokumenty jakie są potrzebne.Ja nawet nie wiem jak sie za to zabrac dlatego
    zwracam sie z prosba do Was.Jezeli macie jakas literature na ten temat, cos
    o organizacji imprez, ta bardzo bym prosil o pomoc. Mogą buć adresy WWW mogą
    być tytuły ksiazek i autorow, co kolwiek byle mozna bylo cos sie dowiedziec.
    Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam