  • 1. Data: 2005-12-15 21:47:31
    Temat: Studia vs WKU
    Od: "przemek" <p...@o...pl>

    Witam

    Mam takie pytanie zaczalem studia na 1 semestrze. Jednak nie wiem czy ten
    semestr ukoncze ze wzgledu na to ze praca mi troszke to uniemozliwia. Jednak jak
    by sie mi nie udalo chcialbym na nowo podjasc studia. Dodam ze studiuje w
    systemie zaocznym na politechnice lodzkiej. Politechnika wystawila mi
    zaswiadczenie do 2009 roku.

    Jak zalatwic sprawe wku jesli nie zalicze 1 semestru ale bede chcial podjasc
    studia na nowo ??

  • 2. Data: 2005-12-15 22:55:39
    Temat: Re: Studia vs WKU
    Od: "Lost0" <l...@o...pl>

> [...]
    > zaswiadczenie do 2009 roku.
    >
    > Jak zalatwic sprawe wku jesli nie zalicze 1 semestru ale bede chcial

    A ktory rocznik jestes?
    btw. zmien klawiature, ta twoja ma uszkodzony przecinek ;)

  • 3. Data: 2005-12-15 23:03:07
    Od: Jacyna<m...@i...pl>

    Ale dzwonią do ciebie? Dzielnicowy przyszedł? Bo jak przysyłają wezwania na WKU
    to ich olej i nawet awizo nie odbieraj.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-12-15 23:13:26
    Od: "przemeksw" <p...@o...pl>

    rocznik 1985 - jeszcze nidzwonia ani nic ale chcialbym sie dowiedziec jeszcze
    studiuje moze sie uda ale chcialbym to wiedziec tak dla siebie co sie dzieje
    jesli nie zdam sesji zimowej, ale chce podjasc studia na nowo