    From: "Pan Łoś" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Strona internetowa firmy przed jej założeniem?
    Date: Thu, 17 Dec 2009 12:03:26 +0100

    Witam,

    Mam takie pytanie: czy posiadanie strony internetowej przyszłej firmy przed
    jej formalnym założeniem (wpisem, licencją) jest jakoś niezgodne z prawem?
    Wykupiłem domenę za prywatne pieniądze, napisałem stronę i powiesiłem ją w
    tej domenie. Na stronie jest oczywiście mail, telefon i całkiem ciekawy opis
    tego co zamierzamy robić.

    Ze względu na brak czynności fiskalnych w grudniu, zaplanowaliśmy, że
    formalności urzędowe (wpis do rejestru, gwarancja bankowa i licencja
    organizatora turystyki przyjazdowej) wykonamy w styczniu (na styczeń też nie
    mamy zaplanowanej żadnej czynności generującej przychód).

    Czy ktoś (np. urząd wydający licencję) może mieć coś przeciwko istnieniu
    samej strony?

    Pozdrawiam,
    Pan Łoś