  • 1. Data: 2007-06-04 09:10:49
    Temat: Straż Miejska + zakaz parkowania
    Od: NowY <n...@g...pl>

    Witam
    Wczoraj zaparkowałem na zakazie (brak wolnych miejsc parkingowych do
    tego mnie zmusił) ktoś życzliwy zadzwonił po strażników. Dostałem
    kwitek że muszę sie zgłosić do godziny... do pokoju... zajechałem i
    strażnik przedstawi mi tak oto sprawę:
    " za wykroczenie 1 pkt + 100 zł) więc poprosiłem o zdjęcie na co
    strażnik głupio się zaśmiał i powiedział że mu zdjęcie nie wyszło nie
    widać samochodu ani nr rej. Stówę przeboleje ale pkt chyba raczej nie są
    mi potrzebne". Co robić w takiej sytuacji płacić czy do sądu grodzkiego,
    czy mam jakakolwiek szanse od wymigania się ??

  • 2. Data: 2007-06-04 09:30:38
    Temat: Re: Straż Miejska + zakaz parkowania
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu NowY porozsypywal nastepujace haczki:
    > Wczoraj zaparkowałem na zakazie (brak wolnych miejsc parkingowych do
    > tego mnie zmusił)
    'Brak miejsc parkingowych' przystawil Ci bron do skroni? Jak komus sie
    do kibla zachce i nie bedzie w poblizu toalety to moze zalatwic potrzebe
    pod Twoimi drzwiami?
    > więc poprosiłem o zdjęcie na co
    > strażnik głupio się zaśmiał i powiedział że mu zdjęcie nie wyszło nie
    > widać samochodu ani nr rej.
    No to niestety bedzie Twoje slowo przeciwko slowu straznika miejskiego.
    Pytanie komu uwierzy sad
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-06-04 09:58:12
    Od: NowY <n...@g...pl>

    badzio pisze:

    > 'Brak miejsc parkingowych' przystawil Ci bron do skroni? Jak komus sie
    > do kibla zachce i nie bedzie w poblizu toalety to moze zalatwic potrzebe
    > pod Twoimi drzwiami?

    Miałem do wyboru trawnik gdzie stał zakaz lub chodnik. Ok następnym
    razem wezmę samochód na plecy i wniosę do mieszkania na 4 piętro

    > No to niestety bedzie Twoje slowo przeciwko slowu straznika miejskiego.
    > Pytanie komu uwierzy sad

    Niikt nie miał podobnej sytuacji??

  • 4. Data: 2007-06-04 10:26:06
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 04-06-2007 o 11:58:12 NowY <n...@g...pl> napisał(a):

    > Niikt nie miał podobnej sytuacji??

    Wlasnie tu jest zaszyfrowana odpowiedz na Twoje pytanie. Gdyby zostalo to
    skierowane do sadu to zakonczyloby sie to wymiana zdan:
    Straznik: stal w miejscu niedozwolonym
    Ty: nie ma dowodow na to, ze tam stalem

    Poniewaz wypowiedz straznika, z racji pelnionej przez niego funkcji, jest
    bardziej wiarygodna, jest wielce prawdopodobne, ze sad uzna jego wersje za
    prawdziwa. Jedyny sposob obrony przed punktem karnym to udawanie glupa. W
    koncu samochod w tym miejscu mogl zaparkowac ktos inny, kto mial dostep do
    tego samochodu. I to ta osoba powinna dostac owy punkt karny.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 5. Data: 2007-06-04 11:32:09
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 04 Jun 2007 11:58:12 +0200,
    NowY <n...@g...pl> screamed:

    > Miałem do wyboru trawnik gdzie stał zakaz lub chodnik. Ok następnym
    > razem wezmę samochód na plecy i wniosę do mieszkania na 4 piętro

    To było ostatnie miejsce, gdzie dało się zaparkować, w promieniu
    kilometra?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 13:31:52 user up 11362 days, 1:26, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    happiness, n.: Having your Herpes (Type II) test come back negative.

  • 6. Data: 2007-06-04 12:22:10
    Od: NowY <n...@g...pl>

    Artur M. Piwko pisze:

    > To było ostatnie miejsce, gdzie dało się zaparkować, w promieniu
    > kilometra?

    Nie wiem aż tak daleko nie sprawdzałem ale w promieniu 200 metrów na pewno

  • 7. Data: 2007-06-04 13:30:33
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
> [...]
    > bardziej wiarygodna, jest wielce prawdopodobne, ze sad uzna jego wersje za

    Czyli sądy nie uznaje równosci wobec prawa...

    Pozdrawiam Przemek

  • 8. Data: 2007-06-04 13:49:29
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Przemek Lipski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czyli sądy nie uznaje równosci wobec prawa...
    A co ma piernik do wiatraka?
    --
    badzio

  • 9. Data: 2007-06-04 15:41:13
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f4164o$6kn$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu Przemek Lipski porozsypywal nastepujace haczki:
    > A co ma piernik do wiatraka?

    To, że słowo strażnika, czy policjanta powinno miec taka samą wagę jak słowo
    każdej innej osoby. Nie widzę najmniejszego powodu, by sąd w przypadku słowa
    przeciw słowu, dał większą wiarę słowu strażnika. Tak właśnie rozumiem
    równośc wobec prawa.

    Pozdrawia mPrzemek

  • 10. Data: 2007-06-04 18:23:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:f41bgs$lgm$1@news.vectranet.pl...

    Zakłada się, że strażnik nie ma interesu kłamać, w przeciwieństwie do
    kierującego. No i jeszcze jest jakaś tam poszlaka, bo jeśli ktoś zadzwonił
    po Straż miejską, to najpewniej zostało to nagrane. Oczywiście samo w sobie
    takie nagranie dowodem niewłaściwego parkowania być nie może (bo skąd
    wiadomo, czy dzwoniący zna przepisy), ale w połączeniu z zeznaniem
    strażnika 9a pewnie dwóch, bo zazwyczaj jeżdżą we dwóch) raczej sąd
    przekona.