  • 1. Data: 2004-06-02 13:51:10
    Temat: Staż pracy
    Od: "Kania" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy jeśli jeszcze pracowałem na studiach na umowę o pracę na czas
    nieokreślony na 1/4 etatu , to okres ten wlicza mi sie to stażu pracy ?? czy
    może nie ma to znaczenia ponieważ okres studiów wlicza mi sie do stażu pracy
    ?

    Jestem nauczycielem i nie wiem czy zmieni to mój dodatek stażowy ??

    dzięki i pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-06-03 12:55:53
    Temat: Re: Staż pracy
    Od: "Kacper" <kacper_grzybowski{usun}@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kania" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c9kmdg$1d0$1@news.onet.pl...
> [...]
    czy
    > może nie ma to znaczenia ponieważ okres studiów wlicza mi sie do stażu

    chyba juz sam sobie odpowiedziales na pytanie :)

    Kacper

  • 3. Data: 2004-06-05 07:14:15
    Od: "Kania" <m...@p...onet.pl>

    Czy więc nie ma znaczenia czy pracowałem podczas studiów gdzieś czy nie ?

    pozdr

    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-06-05 19:12:05
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Kania" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c9sdfn$es4$1@news.onet.pl...
    > Czy więc nie ma znaczenia czy pracowałem podczas studiów gdzieś czy nie
    ?

    Ma znaczenie. Okres zatrudnienia podczas studiów będzie okresem składkowym
    przy ustalaniu emerytury (okres studiów to okres nieskładkowy).
    Do wysługi lat prawdopodobnie będzie się zaliczać, jeżeli w okresie
    studiów obowiązujące przepisy nie wymagały np. minimalnego wymiaru 1/2
    etatu (tak było do 1991 r.).

    Pozdrawiam

    wa