  • 1. Data: 2016-06-02 07:08:24
    Temat: Środki chemiczne w piwnicy
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Gdzie można znaleźć wykaz czego nie wolno przechowywać w piwnicach bloku
    mieszkalnego? Chodzi mi głównie o środki chemiczne.

  • 2. Data: 2016-06-02 08:50:26
    Temat: Re: Środki chemiczne w piwnicy
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-06-02 o 07:08, Stokrotka pisze:
    > Gdzie można znaleźć wykaz czego nie wolno przechowywać w piwnicach bloku
    > mieszkalnego? Chodzi mi głównie o środki chemiczne.
    Jeśli planujesz w spektakularny sposób zakończyć życie, to przecież nikt
    Ci nie będzie robił awantury o te kilka worków nawozu w piwnicy. Tylko
    weź to wreszcie zrób :->

    Maciek

  • 3. Data: 2016-06-02 11:41:53
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Jeśli planujesz w spektakularny sposób zakończyć życie, ....

    Jakoś nie planuję, z natury jestem zbyt pogodna.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 4. Data: 2016-06-02 12:38:45
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2016-06-02 o 08:50, Maciek pisze:

    > Jeśli planujesz w spektakularny sposób zakończyć życie, to przecież nikt
    > Ci nie będzie robił awantury o te kilka worków nawozu w piwnicy. Tylko
    > weź to wreszcie zrób :->

    To nie ona, to sąsiad.
    Potrzebny paragraf na niego.

  • 5. Data: 2016-06-02 14:43:34
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    a może...takie marzenie... Stokrotka planuje wjechać z kilkoma beczkami
    wypełnionymi saletrą itp. na teren sejmu ??
    Nie to, żebym nie lubił Stokrotki, bardziej mi chodzi o ten budynek, a
    jeszcze bardziej o...

    Jeden próbował, ale mu nie poszło przecież.

    Nie to , żebym namawiał, ale z drugiej strony - nie wyperswadowywał bym
    też...

  • 6. Data: 2016-06-02 20:30:27
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-06-02 o 14:43, sundayman pisze:
> [...]
    > wypełnionymi saletrą itp. na teren sejmu ??
    > Nie to, żebym nie lubił Stokrotki, bardziej mi chodzi o ten budynek, a
    Chyba coś podejrzewają ...
    http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/agenda.xsp

    > Jeden próbował, ale mu nie poszło przecież.
    > Nie to , żebym namawiał, ale z drugiej strony - nie wyperswadowywał bym
    > też...
    Wysoki Sądzie! Stokrotka to jak się uprze ... no nie idzie jej
    wytłumaczyć :->

    Maciek

  • 7. Data: 2016-06-02 20:34:53
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 6/2/2016 12:08 AM, Stokrotka wrote:
    > Gdzie można znaleźć wykaz czego nie wolno przechowywać w piwnicach bloku
    > mieszkalnego? Chodzi mi głównie o środki chemiczne.

    moze straz pozarna wie

  • 8. Data: 2016-06-02 21:27:44
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Jeśli planujesz w spektakularny sposób zakończyć życie, to przecież nikt
    > Ci nie będzie robił awantury o te kilka worków nawozu w piwnicy. Tylko
    > weź to wreszcie zrób :->

    Niedojda życiowa chce kogoś po prostu podpierdzielić. Przecież to zwykła
    pieniaczka.

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2016-06-02 21:34:18
    Od: <8...@...213418.invalid> (Tom N)

    Stokrotka w

    > Gdzie można znaleźć wykaz czego nie wolno przechowywać w piwnicach bloku
    > mieszkalnego? Chodzi mi głównie o środki chemiczne.

    Coś mnie się wydaje, że garaż nie jest budynkiem mieszkalnym i od jakiegoś
    czasu naruszasz przepisy zamieszkując zagazowany pod chodnikiem garaż.
    Teraz chcesz sie przyznać, że wykopałaś podpiwniczenie i napotkałaś na
    własne ekskrementy?

    'Tom N'

  • 10. Data: 2016-06-02 21:39:50
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Niedojda życiowa chce kogoś po prostu podpierdzielić. Przecież to zwykła
    > pieniaczka.

    e tam. Stokrotka jest spoko. Już się nawet trochę przyzwyczaiłem do tego
    jej dręczącego oczy sposobu pisania :)