    From: Mark <d...@o...plNO-SPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedaz lub zlomowanie samochodu po zmarlym - jak?
    Date: Tue, 24 Oct 2006 11:30:13 +0200
    Sender: Mark <>

    Witam.
    Moze pomozecie mi wyjasnic, jak sie zabrac od strony formalnej za taki
    problem:
    Pare miesiecy temu zmarl moj ojciec. Rozprawy spadkowej nie bylo, jako ze
    wlasciwie Ojciec nie pozostawil po sobie takich rzeczy ktore warte byyby
    rozprawy - nawet samochod to staruszek Skoda Favorit.Jakis czas uzywalismy
    go jeszcze z bratem, ale potem samochod sie "wykonczyl" - tzn niezbedne
    naprawy przekroczylyby jego wartosc. A ze na dodatek konczy sie
    ubezpieczenie ktore jeszcze bylo na Ojca- sprawa jest zupelnei nieoplacalna.

    Ale teraz jest problem - co zrobic z tym samochodem? Sprzedac na czesci
    chyba sie nie da.. skoro sadownie nieprzeprowadzone? A czy ze zlomowaniem
    bedzie problem? Wszak jak wskazac wlasciciela...
    A umowa z ubezpieczycielem? czy wystarczy jak zadzwonie i powiem ze
    ubezpieczony zmarl?
    Przyznaje ze nie bardzo mam ochote przeprowadzac sprawe sadownie tylko z
    powodu jednego popsutego samochodu..

    --
    Mark