  • 31. Data: 2022-01-19 11:47:17
    Temat: Re: Sprawiedliwosc nierychliwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:61e752a7$0$509$6...@n...neostrada.
    pl..
    W dniu 18.01.2022 o 12:19, J.F pisze:

    > widze.

    >Ilu ludzi minimalnie jesteś skłonny uznać za grupę?

    Sluszna uwaga - grupa to co najmniej dwie osoby.

    Ale zauwaz, ze chodzi o skierowanie przeciw grupie - czyli kibol
    jeden, ale w ramach akcji antykibolskiej.
    Albo w ramach akcji "pałujemy Julki".

    J.

  • 32. Data: 2022-01-19 11:58:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 18.01.2022 o 12:05, J.F pisze:

    >Ci, co nie zareagowali na bicie też dostają zarzuty, więc ich
    >zeznania są bezcelowe.

    Cos w tym jest.
    Choc jak sam pisales - nie stal obok, to nie mogl przeciwdziałac.
    A potem zeznal, ze nic nie widzial, aby chronic kolege.
    Jak bicie trwalo krotko ... zarzut za brak reakcji uzasadniony?

    Hm, ale skoro chcial chronic kolege, to moze pomocnictwo da sie
    przykleic - chyba pasuje :-)

    >No nawet, prawdopodobne.

    Jak prokurator bedzie chcial odwalic, to spyta tylko jednego, albo i
    nie.
    A jak nie bedzie chcial, to wszystkich przeslucha :-)

    Tortury byly w innym.
    Jak dwa pasują ... to dwa zarzuty ?

    J.

    --
    Robert Tomasik

  • 33. Data: 2022-01-19 13:20:38
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-19 o 11:40, J.F. pisze:

    > Fałszywe zeznania będą wtedy, jak zezna ze nic nie slyszal, nic nie
    > widzial.
    >
    > O ile oczywiscie da sie udowodnic, ze slyszal lub widzial.

    To zwykła mundurowa mafia.
    Nawet jak zezna to prokurator zgubi akta i nie będzie można.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2022-01-19 22:33:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.01.2022 o 11:42, J.F. pisze:

    > A co to przeszkadza
    > Zarzucamy, ze chcial wymusic zeznania, wiec niech zeznaje, ze to
    > nieprawda, o zadnych zeznaniach nie myslal, z dobrego serca pałował.

    Rzuć wreszcie okiem do ustawy. Podejrzany w ogóle nie zeznaje. nie ma
    takiej instytucji. Podejrzany skalda wyjaśnienia i może w nich kłamać.

    --
    Robert Tomasik

  • 35. Data: 2022-01-20 00:28:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.01.2022 o 13:20, RadoslawF pisze:

    > To zwykła mundurowa mafia. Nawet jak zezna to prokurator zgubi akta i
    > nie będzie można.

    Ta mafia sięga dalej. Sejm, jak uchwalał Kodeks postępowania karnego, to
    tak zabronił przesłuchiwać podejrzanych :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 36. Data: 2022-01-20 09:02:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2022 22:33:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Rzuć wreszcie okiem do ustawy. Podejrzany w ogóle nie zeznaje. nie ma
    > takiej instytucji. Podejrzany skalda wyjaśnienia i może w nich kłamać.

    Parę bęcków czy kopów znakomicie pomaga na pamięć podejrzanego. Składa
    dokładnie takie wyjaśnienia jakich potrzeba.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 37. Data: 2022-01-20 09:08:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    > takiej instytucji. Podejrzany skalda wyjaśnienia i może w nich kłamać.

    Parę bęcków czy kopów znakomicie pomaga na pamięć podejrzanego. Składa
    dokładnie takie wyjaśnienia jakich potrzeba. Bęc! I już z podejrzanego
    mamy oskarżonego.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 38. Data: 2022-01-20 09:12:03
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Parę bęcków czy kopów znakomicie pomaga na pamięć podejrzanego. Składa
    > dokładnie takie wyjaśnienia jakich potrzeba.

    Ty zalecasz taką drogę?
    Czy może PiS "w pół roku" przerobił anioły PO w diabły PiS?

    Nie w jeden rok "niedobór zaufania" do uniewinniania policjantów przez
    prokuraturę/sądy zabetonowano.

    --
    A. Filip

  • 39. Data: 2022-01-20 20:03:21
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Ta mafia sięga dalej. Sejm, jak uchwalał Kodeks postępowania karnego, to
    > tak zabronił przesłuchiwać podejrzanych :-)

    A katować paralizatorem w kiblu nie zabronił.
    Więc dopiero jak filmik z tego ujrzał światło dzienne okazało się
    że jednak nie jest to zgodne z prawem.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2022-01-21 01:00:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.01.2022 o 20:03, RadoslawF pisze:
    > A katować paralizatorem w kiblu nie zabronił.
    > Więc dopiero jak filmik z tego ujrzał światło dzienne okazało się
    > że jednak nie jest to zgodne z prawem.

    Nigdy zgodne z prawem nie było.

    --
    Robert Tomasik