  • 491. Data: 2008-01-12 23:50:09
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Moje raczki nie wymagaja rozbujania:)

    Za to ktoś może ci je przetrącić, jak będziesz nimi wymachiwał.

  • 492. Data: 2008-01-12 23:52:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Zostawmy na boku fotografowanie towarow.
    > Co myslisz o fotografowaniu osoby, ktora wyraza temu sprzeciw?

    A czy ty wyłączysz w swoim sklepiku monitoring, bo ja sobie nie życzę
    być nagrywanym?

    > Bo mysle, ze trzeba odroznic w tym wypadku patrzenie od utrwalania. Chocby
    > z tego powodu, ze w przypadku ogladania dana osoba ma wplyw na to, kto ja
    > oglada,

    Tak? A jaki?

    > a w przypadku fotografowania juz nie.

    No popatrz...

  • 493. Data: 2008-01-12 23:53:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Nie chodzi o publikacje. Ogladac zdjecie moze blizej nieokreslona liczba
    > osob, a ogladac klienta na imprezie moze okreslona i jemu znana.
    > Taka roznica.

    A skąd wiesz, czy ten, kto na ciebie patrzy, nie ma czasem w okularach
    ukrytej kamery, hmm?

  • 494. Data: 2008-01-12 23:54:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > "§ 2. Jeżeli naruszenie nietykalności wywołało wyzywające zachowanie się
    > pokrzywdzonego albo jeżeli pokrzywdzony odpowiedział naruszeniem
    > nietykalności, sąd może odstąpić od wymierzenia kary"
    >
    > Jak widzisz ustawodawca zabezpieczyl normalnych ludzi, przed takimi
    > bezczelnymi typkami jak Ty.

    Tylko że jak ty spróbujesz użyć siły, to napotkasz się na obronę
    konieczną - jak widać ustawodawca zabezpieczył uczciwych ludzi przed
    takimi szmatławymi bandziorkami jak ty.

  • 495. Data: 2008-01-12 23:55:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > ROTFL :DDDD
    > I co powiesz policji? Wszyscy potwierdza, ze robiles awantury i wyzywales
    > kelnerki:)

    I traficie do pierdla za fałszywe zeznania - bo skoro ma aparat
    fotograficzny, to równie dobrze może mieć ukrytą kamerę i dyktafon ;->

  • 496. Data: 2008-01-12 23:57:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Zapraszam do mnie do domu. Szybko i bolesnie sie przekonasz, czy mam taka
    > mozliwosc, czy nie:)

    Ponownie się pytam: mieszkasz w sklepie czy masz sklep w mieszkaniu?

    > Nie moge wprowadzic takiego zakazu, poniewaz jest to zabronione.

    Tak? A niby gdzie? I nie powołuj się na przepisy zakazujące szerzenia
    nienawiści rasowej - bo to tylko twoje widzimisię i dysponowanie mieniem
    prywatnym, a nie nienawiść ;->

  • 497. Data: 2008-01-12 23:59:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Oczywiscie, ze potwierdza. nikt nie lubi pieniaczy.
    > I jak myslisz, komu uwierza? Powaznemu biznesmonowi, czy jakiemus
    > chlystkowi?

    Ty o poważny biznesmen??? ROTFL

    Przy tobie to nurek śmietnikowy jest poważny biznesmen albo inny C.E.O.

  • 498. Data: 2008-01-13 00:00:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Makro sobie zapisało, że tylko prowadzącym DG.

    Makro jest "tylko dla członków".

    To, kto może zostać członkiem to sprawa drugorzędna.

  • 499. Data: 2008-01-13 00:18:48
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Mis Puchatek wrote:

    > Nic nie musisz wywieszac. Po prostu nie otwieraj punktu sprzedazy
    > detalicznej.
    >
    > Jak?
    >
    > Zakladajac firme wpisujesz pewnie inna klasyfikacje dzialalnosci.

    W tym zdaniu są co najmniej 3 bzdury. Po pierwsze, firmy się nie
    zakłada. Poczytaj co to jest firma. Po drugie, działalności też się nie
    zakłada, a jedynie prowadzi. A po trzecie zgłoszenie PKD nie ma
    charakteru konstytutywnego. A na deser załóżmy że masz rację, i że
    istnieje osobny kod PKD dla punktu sprzedaży detalicznej, i osobny dla
    nie-detalicznej. A teraz załóżmy, że ktoś ma wpisane oba te kody. I co
    mam teraz powiesić przed wejściem do lokalu?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 500. Data: 2008-01-13 00:27:45
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No i decydujesz - otworzyłeś swój tandetny sklepik.
    >
    > Możesz jeszcze ustalić asortyment, ceny i godziny otwarcia. Wystrój
    > wnętrz. Ale nie możesz ustalać klientów.

    Makro sobie ustala. Co mam zrobić, żeby założyć takie Makro? Wystarczy
    przed wejściem postawić ciecia, który będzie wydawał "karty
    członkowskie"? I powiesić na drzwiach regulamin z jednym punktem - "Tu
    mogą wejść tylko członkowie klubu, tj. posiadacze kart członkowskich.
    Kartę członkowską wydaje cieć przed wejściem wg. własnego widzimisię".
    Oczywiście cieć nie każdemu kartę da.

    Czy taką "kartą członkowską" może być np. zapałka z zielonym łebkiem?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak