  • 21. Data: 2020-11-20 14:56:57
    Temat: Re: Siły policyjne w Warszawie
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Animka to Twoja rodzinka ? ;-)

  • 22. Data: 2020-11-20 14:59:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I ja się zgadzam.
    Jedni łamiący zakaz zgromadzeń są pałowani a z drugimi obchodzą się jak
    z jajkiem bo to wiatropylne siksy.

  • 23. Data: 2020-11-20 15:00:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Zgadzam się.

    Tylko Ci to przypomnę jak PO za kilkanaście lat dojdzie do władzy.

    Mam nadzieję że nie zmienisz zdania ;-)

  • 24. Data: 2020-11-20 15:01:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To zmieni zdanie ;-)

  • 25. Data: 2020-11-20 15:51:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 20-11-2020 o 14:59, _Master_ napisał:
    > I ja się zgadzam.
    > Jedni łamiący zakaz zgromadzeń są pałowani a z drugimi obchodzą się jak
    > z jajkiem bo to wiatropylne siksy.

    Nie ma takiego zakazu. Manifestować i protestować oraz spotykac możesz
    się nadal. Aby było inaczej, musiano by wprowadzić któryś ze stanów
    obecnych w konstytucji.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 26. Data: 2020-11-20 16:04:19
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie ma takiego zakazu. Manifestować i protestować oraz spotykac możesz
    > się nadal. Aby było inaczej, musiano by wprowadzić któryś ze stanów
    > obecnych w konstytucji.

    Czyli Trzaskowski załamał prawo nie wyrażając zgody
    na Marsz Niepodległości?

    --
    A. Filip

  • 27. Data: 2020-11-20 16:12:18
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 20-11-2020 o 16:04, A. Filip pisze:

    > Czyli Trzaskowski załamał prawo nie wyrażając zgody
    > na Marsz Niepodległości?

    Moim zdaniem tak.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 28. Data: 2020-11-20 16:31:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Nov 2020 16:04:19 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Czyli Trzaskowski załamał prawo nie wyrażając zgody
    > na Marsz Niepodległości?

    Nie, ponieważ to było zgromadzenie innego rodzaju. Poczytaj sobie o
    zgromadzeniach to nie będziesz zadawał naiwnych pytań:
    https://www.hfhr.pl/wp-content/uploads/2017/08/Prawo
    -o-zgromadzeniach-przewodnik-08-2017.pdf
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 29. Data: 2020-11-20 16:36:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Moim zdaniem tak.

    Prawdę mówiąc to cholera wie. Z jednej stronby działał na podstawie
    wątpliwych podstaw prawnych (wątpliwych to delikatnie powiedziane). Z
    drugiej sąd uznał jego decyzję.

    Do tego prowadzi lecenie sobie w chuja z praworządnością prawem i
    sądownictwem, że w sumie każdy może powiedzieć, że tego nie łyka i
    będzie miał rację. Coście skurwysyny jak spiewał pewien muzyk ostatnio
    znów popularny - i co gorsza jego stare utwory również zyskują na
    aktualności.

    A trzaskowski... no cóż - moim zdaniem zrobił politycznie głupio. A z
    punktu widzenia prawa... jak już pisałem - chuj wie - taką mamy obecnie
    kulturę prawną.

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2020-11-20 17:21:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 20.11.2020 o 16:12, Tomasz Kaczanowski pisze:

    >Prawdę mówiąc to cholera wie. Z jednej stronby działał na podstawie
    >wątpliwych podstaw prawnych (wątpliwych to delikatnie powiedziane). Z
    >drugiej sąd uznał jego decyzję.

    A z trzeciej - przewiduje sie kare za takie "zlamanie prawa", czy
    wlasnie sie przewiduje tylko odwolanie od decyzji do sadu ?

    >A trzaskowski... no cóż - moim zdaniem zrobił politycznie głupio.

    Czemu ? Nigdy nie chcial tych narodowcow, a teraz mial podstawe.
    A reszta to juz nie jego wina :-)

    Glupio by tylko bylo potem zakazywac protestu kobiet, ale
    -one i tak nie pytaja,
    -mogl sad odrzucic,
    -zawsze moze zmienic zdanie i powolac sie na analizy prawne legalnosci
    rozporzadzen Mateusza ktore od tego czasu zrobil :-)

    J.