  • 11. Data: 2005-03-28 20:45:33
    Temat: Re: Sędzia straszył...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Wolno mu bylo.

    No chyba raczej nie. Ale to i tak niczego nie zmienia.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 12. Data: 2005-03-28 20:48:18
    Od: "Alex" <k...@w...pl>

    > No chyba raczej nie. Ale to i tak niczego nie zmienia.
    >
    > no, dużo zmienia, bo zdaje się że mógłbym zażądać zmiany składu
    > sędziowskiego, albo jakiś protest, czy skargę napisać...

    Pozdrawiam
    Alex

  • 13. Data: 2005-03-28 20:51:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alex napisał(a):

> [...]

    Tylko po co? Jeśli sprawa jest obiektywnie wygrana, wygrasz w apelacji.

  • 14. Data: 2005-03-28 20:55:02
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    Alex powioedział:
    >Witam, podczas uzasadniania wyroku w sądzie pracy

    > Przecież to jest niedopuszczalne ferowanie wyrokuprzed zbadaniem sprawy !

    Możesz mi wyjaśnić tą rozbierzność?Bo albo ja już spię i nie rozumiem czegos
    albo zaprzeczasz sam sobie.

  • 15. Data: 2005-03-28 20:56:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pawcio napisał(a):

    > Możesz mi wyjaśnić tą rozbierzność?Bo albo ja już spię i nie rozumiem czegos
    > albo zaprzeczasz sam sobie.

    Śpisz. Przy uzasadnieniu wyroku mówił że INNA sprawa tocząca się jest
    również przegrana.