  • 61. Data: 2012-01-10 18:26:34
    Temat: Re: Próba samobojcza prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-01-10 08:47, _ąćęłńóśźż. wrote:
    > Operatorzy zachowali się poprawnie.
    > Każdy powinien robić to, co umie najlepiej.
    > Nakręcony materiał na pewno będzie wykorzystany jako dowód w śledztwie.
    > A nie umiejąc ratować można więcej zaszkodzić, niż pomóc.

    Teoretycznie można. W praktyce jak już jest potrzebna pomoc, to ciężko
    zaszkodzić więcej niż przez zaniechanie pomocy.

    Shrek.

  • 62. Data: 2012-01-10 19:25:20
    Temat: Re: Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-10 19:24, Użytkownik Shrek napisał:

    > A co to ma do rzeczy w kwestii odpowiedzialności?

    Lekarze czy ratownicy medycznie są lub powinni być ubezpieczeni,
    typowy kowalski nie będzie.

    > Od strony zawodowej, to raczej mało kto ma. Ja też raczej średnio.

    Czyli posiadając wiedzę nie posiadasz ubezpieczenia na wypadek
    jakby jednak coś nie wyszło.
    Ja wiem że nasze przepisy jeszcze nie przypominają amerykańskich
    ale przy dobrym adwokacie udowodnią że stracili utrzymanie
    dzieci do końca studiów i małżonki/małżonka do końca jego
    życia i zapłaci sprawca.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2012-01-10 19:32:27
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-01-10 20:25, RadoslawF wrote:

    > Lekarze czy ratownicy medycznie są lub powinni być ubezpieczeni,
    > typowy kowalski nie będzie.

    Dalej nie wiem co to ma za znaczenie. Wiedza co ile uciśnięć mostka
    należy kolesia nadmuchać nie czyni mnie ani lekarza ani ratownika.

    > Czyli posiadając wiedzę nie posiadasz ubezpieczenia na wypadek
    > jakby jednak coś nie wyszło.

    Możesz mieć rację. Nie zastanawiałem się czy moje prywatne OC to obejmuje.

    > Ja wiem że nasze przepisy jeszcze nie przypominają amerykańskich
    > ale przy dobrym adwokacie udowodnią że stracili utrzymanie
    > dzieci do końca studiów i małżonki/małżonka do końca jego
    > życia i zapłaci sprawca.

    Niech próbują. W sprawie cywilnej można zgłosić dowolnie głupi wniosek.
    Gorzej z wygraniem;) Na dzień dobry niech spróbują udowodnić, że
    przeprowadzenie restutyzacji zaszkodziło kolesiowi, który nie oddychał
    samodzielnie;)

    Shrek.

  • 64. Data: 2012-01-10 19:50:39
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Shrek w <news:jei3o9$i$1@inews.gazeta.pl>:

    > Na dzień dobry niech spróbują udowodnić, że
    > przeprowadzenie restutyzacji zaszkodziło kolesiowi, który nie oddychał
    > samodzielnie;)

    Mogą próbować udowodnić, że przeprowadzano jakieś szamańskie czynności i im
    to może wyjść...

    Tego "trudnego" słowa, którego użyłeś praktycznie prawie nie da się znaleźć:
    <http://www.google.pl/#hl=pl&q=restutyzacja>, więc opowiedz na czym toto
    polega :P

    --
    Tomasz Nycz

  • 65. Data: 2012-01-10 19:58:03
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-01-10 20:50, 'Tom N' wrote:

> [...]
    > to może wyjść...
    >
    > Tego "trudnego" słowa, którego użyłeś praktycznie prawie nie da się znaleźć:

    Fakt;) Resuscytacja. Widzisz - nie znam się jak ratownik medyczny;)

    A teraz niech mnie pozwą:P

    Shrek.

  • 66. Data: 2012-01-11 16:05:15
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-09 19:54:23 +0100, "Ja" <j...@s...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > No popatrz. Tak ci sie pochrzanilo bydlaku

    Rozumiem, że ten język obowiązuje tam, gdzie cię urodzono.
    Ślązakiem nie jesteś - co najwyżej flancowanym.

    > , ze mi odpowiadasz na cos, vo nie
    > ja napisalem :)

    Bo nie rozumiesz, że pokazałem ci zdjęcie przeczące twej kłamliwej
    tezie. I wciąż nie masz odwagi by to skomentować. Bo fakty dowdzą
    czegoś innego, niż sobie ubzdurałeś.
    Dlatego ten cytat.

    Przecież doskonale wisz, tylko nie potrafisz się do tego przyznać publicznie...

    --
    Bydlę

  • 67. Data: 2012-01-11 16:21:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ja" napisał w wiadomości grup
    > Taa? Ze zdjec wynika, ze on lezal miedzy biurkiem, a oknem. A chociazby zlapac
    > to biurko i wywalic na bok, zeby lekarz mial lepszy dostep jak przyjedzie.
    > Pomagac mozna na wiele sposobow. Na prawde przydalo by sie wam pare lat w
    > kopalni, gdzie pomoc jest na porzadku dziennym. Zobaczyli byscie, jak sie
    > pomaga w czasie wypadku.

    http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/01/a77cb5
    d0a9b4d7067e3e7c044bd54893.jpeg
    i tyle w tym temacie.

  • 68. Data: 2012-01-12 12:23:09
    Od: "Ja" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości

    > No to w zasadzie Ci dziennikarze, którzy kręcili starali się pomóc mu
    > najlepiej jak mogli.
    > Przecież całe to zdarzenie było obliczone na wywołanie emocji, poruszenie
    > opinii publicznej i zwrócenie uwagi na problem.
    > Dziennikarze filmując i puszczając nagranie w eter, bardzo temu
    > prokuratorowi w tym pomogli. Wszystko zgodnie z Twoją filozofią, więc o co
    > się czepiasz? ;-)

    Po tym, co się okazalo pozniej, w sumie racja. Przeciez on nie probowal
    popelnic samobojstwa, tylko odstail szopke. Strzelil se w policzek.
    Oczywiscie na sile robi sie z tego probe samobojstwa. Najlepiej by bylo, jak
    by sie okazalo, ze mu wlos z brody dostal sie do rany,
    wdala sie gangrena, i trzeba glowe amputowac :)
    Wszystko to wygladalo na z gory zaplanowane, i przeprowadzone wedlug
    scislego planu.

  • 69. Data: 2012-01-12 12:24:51
    Od: "Ja" <j...@s...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Ja

    > Groźba karalna?

    A nie moge go odwiedzic z flachą, zeby sobie pogadac o udzielaniu pierwszej
    pomocy?

  • 70. Data: 2012-01-12 12:28:49
    Od: "Ja" <j...@s...pl>

    > begin Ja

    > ^^^^
    > Niestety pisać Cię w tej kopalni nie nauczyli...

    A konkretnie to co napisalem zle? Chodzi o brak polskich znakow? To akurat
    jest celowe, i w internecie ma scisle okreslone wytlumaczenie.
    Nie wszyscy, ktorzy pisza na polskich grupach, mieszkaja w Polsce. Nie
    wszyscy maja polskiego windowsa, i polskie znaki.
    Wielu widzi krzaki, a nie polskie znaki.