  • 11. Data: 2019-06-21 20:55:33
    Temat: Re: Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba
    Od: b...@g...com

    użytkownik Shrek napisał:

    > A wiesz mule bagienny co napisałem? No to przeczytaj jeszcze raz.
    >
    > BTW - cytat z 2015 zapewne uwzględnia opłatę na UFG - co jest niezależne
    > od sądów.

    Atakujecie Szreku Najsztuba, chwali się Wam:)

    Zwracam honor, moja kulpa, kłaniam się nisko.

  • 12. Data: 2019-06-21 22:58:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.06.2019 o 20:55, b...@g...com pisze:

    > Atakujecie Szreku Najsztuba, chwali się Wam:)
    >
    > Zwracam honor, moja kulpa, kłaniam się nisko.

    bzdura szreku chce ustalić prawdę, nikogo nie atakuje bez powodu,
    wielokrotnie dawał temu dowody:)

    a wracając do omawianego przypadku to są zwykle proste sprawy, samochód
    nie dopuszczony do jazdy, kierowca bez uprawnień, potrącona kobieta aż
    wyleciała w powietrze, poważne uszkodzenia czaszki, zaś sąd oddala
    wszelkie dowody i ustalenia proroków, kpina i jeszcze raz kpina:)

    --
    I love love

  • 13. Data: 2019-06-21 23:30:59
    Od: n...@o...pl

    w <5d0bdb96$0$529$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Natomiast sugerowanie w artykule związku nieposiadania prawa jazdy ze
    > spowodowaniem wypadku jest pozbawione podstaw. Kierowanie pojazdem bez
    > uprawnień, to wykroczenie.

    Nie miał prawa jazdy czy uprawnień?

  • 14. Data: 2019-06-22 06:04:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.06.2019 o 23:30, n...@o...pl pisze:
    > w <5d0bdb96$0$529$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik

    > Nie miał prawa jazdy czy uprawnień?

    nie miał uprawnień, bo przekroczył dozwoloną liczbę punktów karnych w
    2009, nie przystąpił do egzaminu poprawkowego sprawdzającego jego
    kwalifikacje jako kierującego, to typowy pirat drogowy:)

    --
    I love love

  • 15. Data: 2019-06-22 08:49:21
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 22 Jun 2019 06:04:00 +0200, u2 napisał(a):

    > nie miał uprawnień, bo przekroczył dozwoloną liczbę punktów karnych w
    > 2009, nie przystąpił do egzaminu poprawkowego sprawdzającego jego
    > kwalifikacje jako kierującego, to typowy pirat drogowy:)

    1. Uprawnienia odebrane za "punkty".
    Gamoń nie potrafi prowadzić pojazdów mechanicznych.

    2. Pojazd nie tylko nie posiadał OC i BT ale ponoć był niesprawny.
    Ciekawe co to za "niesprawność" i czy miała wpływ na długość drogi
    zatrzymania?

    3. I te jego tłumaczenia "że przejście było słabo oświetlone".
    No to co? Nie widzi, kurwa, i jedzie.
    To jest tłumaczenie w stylu:
    "- Nie widziałem.... wysoki sądzie... bo mnie słońce oślepiło"
    Jak nie widzę to nie jadę. Generalna zasada.

    Co światła pojazdu też były niesprawne?

    4. "Sąd nie był w stanie ustalić z jaką prędkością poruszała się piesza".
    To przyjmuje się zakres prędkości przemieszczania się dla osoby tej płci i
    w tym wieku i robi się opinie/ekspertyzy alternatywne.
    Od lipca 2015 strony mogą przynosić swoje opinie.

  • 16. Data: 2019-06-22 12:32:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.06.2019 o 08:49, dantes pisze:
> [...]
    > w tym wieku i robi się opinie/ekspertyzy alternatywne.
    > Od lipca 2015 strony mogą przynosić swoje opinie.

    opinie biegłego kosztują, a swoje analizy mogą być niemożliwe bez
    dostępu n.p. do samochodu

    btw potrącona kobieta zmarła rok temu, w telewizorni powiedzieli, że na
    raka, ale ja nie jestem pewny czy wypadek nie przyczynił się do
    przedwczesnego zgonu, oprócz poważnego urazu czaszki, były złamane żebra
    i inne kości
    --
    I love love

  • 17. Data: 2019-06-22 18:04:23
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 22 Jun 2019 12:32:50 +0200, u2 napisał(a):

> [...]
    > raka, ale ja nie jestem pewny czy wypadek nie przyczynił się do
    > przedwczesnego zgonu, oprócz poważnego urazu czaszki, były złamane żebra

    A ile warta jest godność osoby i jej życie?

    A kto broni dostępu do samochodu?

    W tym przypadku konieczna jest opinia/ekspertyza
    interdyscyplinarna
    tj
    wydana przez dwóch ekspertów:
    - jeden z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych --- od ok 2000,-
    - drugi z zakresu medycyny --- od ok 1000pln.
    Razem ok. 3000 netto + podatek.
    Ostateczne koszty nie powinny przekroczyć 4500,-.
    bo sprawa nie jest skomplikowana.

    To nie jest dużo by mieć pewność, że zrobiło się wszystko.

  • 18. Data: 2019-06-22 20:14:09
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-20 o 22:52, u2 pisze:

    > brak uprawnień do kierowania to okoliczność zaostrzającą winę
    > kierującego, to są proste sprawy:)

    Gówno prawda. Jeśli zapomnisz z domu prawa jazdy i ktoś ci wlezie pod
    koła, to wówczas sąd winien potraktować cię ze szczególną surowością?
    Gratuluję idiotyzmu. Zastanawiam się tylko czy on nabyty, czy wrodzony.

    --
    Sonn

  • 19. Data: 2019-06-22 20:19:13
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-21 o 23:30, n...@o...pl pisze:
    > w <5d0bdb96$0$529$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik

    > Nie miał prawa jazdy czy uprawnień?

    Zatrzymanie prawa jazdy za punkty nie oznacza utraty uprawnień, a
    jedynie zatrzymanie dokumentu i ewentualny egzamin kontrolny.

    --
    Sonn

  • 20. Data: 2019-06-22 20:59:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-06-20 o 17:32, u2 pisze:
    > Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba!
    Jak to rozumieć?
    Po zdarzeniu nie dostał mandatu tylko poszła sprawa do sądu? Tak?
    Teraz został uniewinniony i mandatu czy innych grzywien nie będzie płacił?

    Robert