  • 1. Data: 2006-12-05 09:18:40
    Temat: SM a wklad budowlany
    Od: SuperMann <e...@k...com.pl>

    Witam,
    mam problem ze swoją spółdzielnią. Chcę sprzedać mieszkanie (spółdzielcze
    własnościowe). Osoby które kupują to mieszkanie potrzebują w banku
    przedstawić pismo, zaświadczenie (potwierdzenie) o wniesieniu pełnego
    wkładu budowlanego. Problem jednak w tym, że spółdzielnia nie chce mi
    takiego pisma wystawić. Czy orientuje się ktoś moze czy jest spoldzielnia
    ma obowiązek wystawić taki dokument na żądanie? A jeśli tak, to gdzie mogę
    taki zapis znaleźdź zeby pokazać w spoldzielni ze to ich zakichany
    obowiazek?

    Pozdrawiam
    SuperMann

  • 2. Data: 2006-12-05 21:09:44
    Temat: Re: SM a wklad budowlany
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SuperMann" <e...@k...com.pl> napisał w wiadomości

    A jaki powód podaje Spółdzielnia odmawiając wystawienia tego dokumentu. No i czy
    wniesiono faktycznie pełny wkład budowlany.