  • 1. Data: 2006-12-05 08:24:43
    Temat: Prawnik ktory przypilnuje komornika, i dostanie procent od odzyskanych pieniedzy.
    Od: KWasser <K...@r...inv.pl.inv>

    Witam was,

    mam wyrok nakazujacy zaplate dla mnie od kilku osob solidarnie, jestem
    zwolniony z kosztow komornika, od kilku lat sprawa jest u komornika (w
    Krakowie) a ten nie raczy nic robic i sprawa stoi w miejscu.

    Chcialbym znalezc prawnika, ktory dopilnuje egzekucji i komornika, w zamian
    za jakis procent (np 10%) od _uzyskanej_ kwoty - czyli jak cos dla mnie
    wyciagnie to dostanie pieniadze, jak nic nie zdziala to nic. Czy sadzicie
    ze to mozliwe, ze prawnik jakis pojdzie na taki (uczciwy w koncu) uklad?
    Sprawa dzieje sie w Krakowie.

  • 2. Data: 2006-12-05 08:36:27
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    KWasser napisał(a):
> [...]
    > ze to mozliwe, ze prawnik jakis pojdzie na taki (uczciwy w koncu) uklad?

    Ja proponowalem 30% od kwoty ca pol miliona realnie do sciagniecia i
    nic, zero, cisza.
    Prawnicy to specyficzna profesja.
    Lepiej mniej za nic (czesto tak bywa) niz wiecej za rzetelna prace.
    Co ciekawe jak dzwonil do mnie w sprawach informatycznych moj
    "zaprzyjazniony" prawnik, to domagal sie darmowej porady przez telefon
    motywujac, "ze przeciez to dla mnie zadna praca, nic na tym nie trace".

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 3. Data: 2006-12-05 08:47:22
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Ja proponowalem 30% od kwoty ca pol miliona realnie do sciagniecia i
    > nic, zero, cisza.
    > Prawnicy to specyficzna profesja.

    A może po prostu dłużnik jest niewypłacalny?
    30% od 0 zł to dalej 0 zł.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 4. Data: 2006-12-05 08:50:53
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Marcin Krzemiński napisał(a):

    > A może po prostu dłużnik jest niewypłacalny?
    > 30% od 0 zł to dalej 0 zł.

    Dluznik jest bardzo wyplacalny.
    Chodzi o sprawe bylych czlonkow zarzadu, niemcow i splacenia przez nich
    zobowiazan spolki.
    Ostatnie dokumenty sprzedazy sa z maja 2005, a wniosek o upadlosc
    zlozony w grudniu 2005, wiec w prosty do udowonienia sposob nie zlozyli
    wniosku w terminie 2 tygodni od zainstnienia przeslanek o niewyplacalnosci.
    Ze spolki nie ma juz czego sciagac, wiec istnieja przeslanki do
    sciagania z czlonkow zarzadu.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 5. Data: 2006-12-05 21:45:25
    Od: k...@g...com

    KWasser napisał(a):
    > Czy sadzicie
    > ze to mozliwe, ze prawnik jakis pojdzie na taki (uczciwy w koncu) uklad?
    > Sprawa dzieje sie w Krakowie.

    Witam!

    specjalizuję się w sprawach egzekucyjnych, jestem z Krakowa i uważam
    że moje dotychczasowe kilkuletnie doświadczenie w sprawach tego
    rodzaju może okazać się przydatne.
    Jeżeli będzie Pan zainteresowany, proszę o kontakt: k...@g...com

  • 6. Data: 2006-12-05 22:58:07
    Od: m...@g...com

    k...@g...com wrote:

    > specjalizuję się w sprawach egzekucyjnych, jestem z Krakowa i uważam
    > że moje dotychczasowe kilkuletnie doświadczenie w sprawach tego
> [...]

    I z kilkuletnim doświadczeniem nie stać cię na skrzynkę inną niż na darmowym
    serwisie?

    p. m.