  • 1. Data: 2003-11-08 20:34:41
    Temat: Rzucanie klatw
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    http://www.licho.pl/regzam.html

    Jest na to jakiś paragraf?

  • 2. Data: 2003-11-08 20:39:59
    Temat: Re: Rzucanie klatw
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@i...pl news:bojk3o$9b0$1@nemesis.news.tpi.pl

    > http://www.licho.pl/regzam.html
    > Jest na to jakiś paragraf?

    rotfl :)

    to tak zawany "podatek od glupoty" (lub naiwnosci)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-11-08 20:42:52
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    > http://www.licho.pl/regzam.html
    >

    > Jest na to jakiś paragraf?

    Już kiedyś o tym czytałem. Pomysł na robienie kasy.
    Jedynie co można się przyczepić to brak zgody "obiektu klątwy" na
    przetwarzanie danych osobowych.

  • 4. Data: 2003-11-09 08:13:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Nov 2003, cef wrote:

    >+ http://www.licho.pl/regzam.html
    >+
    >+ Jest na to jakiś paragraf?

    Pamiętam że kiedyś czytałem komentarz że przestępstwo lub
    jego zamiar musi być "realne", i jako przykład było tam
    właśnie nakłuwanie lalki "imitującej obiekt": w naszym
    stanie prawnym "paragrafu" chyba nie ma bo skutek
    takiego działania udowodniony nie jest.
    Wolno pobierać opłaty na wszystko na co ludzie się
    świadomie godzą - chyba że to przestępstwo (patrz:
    podatek od prostytucji :>) i byleby nie wprowadzać
    w błąd (IMO dlatego "dialery" często hm...) ani nie
    sprzeciwiać się "współżyciu społecznemu".

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-11-09 10:36:02
    Od: "Rachwalski A" <r...@g...pl>

    do tego moze byc ciezko sie doczepic bo nie masz tam pola adres a jedynie
    miejsce gdzie obioekt czesto przebywa :)
    I jak naruszasz dane osobowe:
    Jan Kowalski
    toaleta :-)

    pozdrawiam