  • 1. Data: 2002-01-05 20:48:22
    Temat: palenie
    Od: "mikuch" <m...@p...onet.pl>

    Cze jestem tu nowy i nie wiem czy temat był poruszany.
    Jak to wygląda prawnie że od nowego roku nie wolno palić w obecności świń, a
    wolno palić w mojej obecności. Ja nic nie mam do świń ale czemu mam być
    traktowany gorzej od nich :-)
    MIKUCH

  • 2. Data: 2002-01-07 11:25:45
    Temat: Re: palenie
    Od: "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mikuch" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wolno palić w mojej obecności. Ja nic nie mam do świń ale czemu mam być

    No wlasnie. Dolaczam sie do pytania.
    A jak walczyc z paleniem w szpitalu.
    Otoz w jednym ze szpitali jedni pracownicy zatruwaja innych palac
    codziennie, jawnie, w jedynym wspolnym pomieszczeniu do odpoczynku.
    Lacznie z szefem calej pracowni.
    Jak niepalacy moga z tym walczyc?
    Poza zmiana pracy oczywiscie.

    pzdr