  • 1. Data: 2003-06-05 08:50:57
    Temat: Rezerwa rocznik 78 ??
    Od: d...@p...onet.pl

    Witam !

    Jest sparawa w tym roku 2003 koncze studia zaoczne magisterskie. Wiem ze byla
    ustawa ktora magistrantow z rocznikow 77 i 78 przesuwala automatycznie do
    rezerwy. Jak to bedzie w moim przypadku?? Niestety konczylem technikum i rok
    jestem do tylu :)

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2003-06-05 14:25:45
    Temat: Re: Rezerwa rocznik 78 ??
    Od: "Zeus" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rezerwy. Jak to bedzie w moim przypadku?? Niestety konczylem technikum i

    ZABIORĄ CIĘ DO WOJSKA A TAM BĘDĄ CIE BILI, WYKORZYSTYWALI SEKSUALNIE I
    KAZALI PIĆ WINO :)))))
    CO TO TEJ USTAWY TO NIE MAM POJĘCIA, NATOMIAST BYŁO JEDNO TAKIE
    ROZPORZĄDZENIE KTÓRA MAGISTRANTÓW W 2002 ROKU PRZENOSIŁA DO REZERWY CZY
    JAKOŚ TAK,
    STRACIŁA MOC 1 STYCZNIA 2003
    JA NIE WIEM JAK TO NBĘDZIE TERAZ, ALE RACZEJ NIE MA PIENIĘDZY NA POWOŁYWANIE
    DO SŁUŻBY WOJSKOWEJ, WIĘC PRAKTYKUJE SIĘ PRZENOSZENI DO REZERWY PRZEZ
    KOMENDANTA WKU

  • 3. Data: 2003-06-05 21:33:16
    Temat: do Zeusa:wylacz caps lock !!!
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

  • 4. Data: 2003-06-06 22:56:17
    Temat: Re: do Zeusa:wylacz caps lock !!!
    Od: "Zeus" <g...@p...onet.pl>

    moge choć o powody tej prośby prosic?

  • 5. Data: 2003-06-07 00:22:23
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bbr665$mkk$1@news.onet.pl>, Zeus wrote:
    > moge choć o powody tej prośby prosic?

    No bo pisanie dużą czcionką oznacza właśnie krzyk co dla początkującego
    może się wydawać dość egzotyczne, ale bywalców to zwyczajnie drażni. Jak
    sam <tu> pobędziesz troszkę to zobaczysz jak zmieni ci się percepcja :)
    Po prostu poczytaj najpierw trochę o zasadach - tu:

    http://www.wsp.krakow.pl/papers/netykiet.html

    jest dobry i wciąż aktualny, mimo że starszawy tekst.

    --
    Marcin