eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - rękojmia - a podbicie karty gwarancyjnejReklamacja - rękojmia - a podbicie karty gwarancyjnej
  • Data: 2008-01-03 09:12:00
    Temat: Reklamacja - rękojmia - a podbicie karty gwarancyjnej
    Od: "Pawel" <l...@u...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    "O Boże, znowu" - zapewne powiecie - powraca temat gwarancji i rękojmi.

    Ale ja szperając na forach konsumentów nie odnalazłem odpowiedzi.

    Opis przypadku
    Przed świętami kupiłem w supermarecie 'real' odtwarzacz DVD.
    Nie sprawdzałem go w sklepie.
    Od razu "podbiłem" kartę gwarancyjną.
    Paragon zachowałem.
    Po rozpakowaniu pod choinką okazało się, że odtwarzacz nie wysuwa tacki na
    płytę.
    Po świętach odwiedziłem sklep i poprosiłem o wymianę na nowy (były dostępne
    na półce).
    Chciałem skorzystać z rękojmi.
    Odpowiedziano mi, że wymieniać mogą w ciągu 5 dnia od dnia zakupu, a skoro
    mam podbitą gwarancję to przysługuje mi tylko postępowanie reklamacyjne. O
    rękojmi nic nie słyszeli... (a przynajmniej nie chcieli słyszeć ode mnie).

    Czy tak można?

    Czy fakt podstęplowania dokumentu gwarancyjnego zamyka drogę postępowania z
    tytułu rękojmi?
    Często w sklepach ze sprzętem RTV (np. Media-Markt) proponują
    "przetestowanie" urządzenia i podbicie gwarancji w terminie późniejszym, po
    co? Dla kogo jest to bardziej korzystne? Dla klienta czy dla sklepu?

    Jeśli jeszcze ktoś ma jeszcze siłę wypowiedzieć się na ten temat - bardzo
    proszę.

    Pozdrawiam,

    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1