  • 1. Data: 2003-06-25 16:25:27
    Temat: Reklamacja plyty glownej - zezlomowana :(
    Od: Maryce <m...@r...org>

    Witam Wszystkich,

    Chcialem sie Was poradzic co poczac w sprawie nieuznanej reklamacji plyty
    glownej do kompa.

    Ptyle o ktorej mowa to plyta MSI KT7, kupiona 16.11.2000 w firmie Endor.
    Cala zabawa z nia zaczela sie w lipcu zeszlego roku jak zaczela mi ona
    szwankowac. Komp wtedy na niej dzialal, ale co jakis czas sie zawieszal
    (resetowal) i nie dawal nastepnie wlaczyc przez kolejne 30 min. Udalem sie
    zatem z nia do serwisu (gwarancja byla na dwa lata). Po 20 dniach roboczych
    trafila ona do mnie naprawiona, a jako jej usterke podano, ze bios plyty
    (kostka) byl wadliwy. Niestety po powrocie do domu stwierdzilem ze plyta
    nie zostala naprawiona i nadal dziala zle, identycznie jak przed jej
    oddaniem. Udalem sie zatem ponownie do serwisu. Gdy nastepnego dnia
    zadzwonilem do serwisu oswiadczono mi, ze plyta rzeczywisicie zle dziala, a
    winny temu jest uszkodzony stabilizator napiecia. Oswiadczono mi takze ze
    ta wada musiala powstac wczoraj u mnie w domu, bo plyta zostala naprawiona
    (wymiana kostki biosu).

    Odmowiono mi takze naprawy tej plyty, poniewaz stabilizator zostal wg
    serwisu uszkodzony w wyniku przepiecia w sieci energetycznej, a tego
    gwarancja nie obejmuje. Zaoferowano mi jednak, ze jezeli zostawie ta plyte
    w serwisie, to moga mi to wymienic odplatnie, a jako ze trudno znalesc taki
    stabilizator, to moze to troche potrwac. Czekalem wiec na telefon, sam
    jednoczesnie co jakis czas dzwoniac do serwisu. Gzies tak kolo
    wrzesnia/pazdziernika dalem juz sobie spokoj z dzwonieniem.

    Teraz jednak, juz pare miesiecy po ostatnim kontakcie z serwisiem,
    postanowilem odebrac ta plyte. I co sie okazuje? Ze plyta zostala
    zezlomowana, a w zamian moge dostac inna plyte (ten sam model) takze
    uszkodzona cyt. "Jak pan chce to moge panu zalatwic taka plyte, kupie ja za
    20 zl".

    Mam teraz pytanie, czy moge domagac sie nowej plyty? Ewentualnie gdzie moge
    sie zwrocic gdyby serwis nie chcial mi jej wydac?

    Z gory dziekuje za pomoc.

    pozdrawiam
    Mariusz Rysz

    PS Aha, plyte chcialem odebrac poniewaz mam taki stabilizator (jest to
    jeden prosty uklad scalony)

    --
    GG:163174

  • 2. Data: 2003-06-26 03:59:32
    Temat: Re: Reklamacja plyty glownej - zezlomowana :(
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Hehehe to masz sytuacje trudną. Zobacz czy przypadkiem na kwitku masz podany
    czas odbioru. Moim zdaniem powinieneś z problemem udać sie do PIHu tam
    wszystko wyłuszczą.

    Stan_Z
    PS Ciekawe jak stwierdzili przepięcie w sieci energetycznej no i czemu nie
    padły inne stabilizatory na płycie oraz inne elementy kompa np monitorek
    dyski. Dałeś się zrobić w konia