  • Data: 2004-01-10 09:57:24
    Temat: Re: zwrot za fakturę korygującą
    Od: "Piwek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prowadzę działalność gospodarczą jednoosobową. Kupowałem towar w hurtowni,
    > który okazał się nie tym co powinno być.

    > A masz tą fakturę korygującą ?
    > Warunkowanie zakupu innego towanu *moim zdaniem* jest bezpodstawne

    Niekoniecznie bezpodstawne. Kupujacy dal nam za malo informacji. Jesli
    przyjecie zwrotu towaru bylo jedynie dobra wola hurtowni to maja prawo
    zgodzic sie pod takim walsnie warunkiem. Jesli kupujacemu nie odpowiadaja te
    warunki moze towaru nei zwrocic. Zalezy o co chodzilo z tym, ze towar okazal
    sie byc nie tym czym powinien. Jesli klient kupil przewod UTP a po poltora
    miesiaca uznal, ze jednak chcialby przedow STP w miejsc, w ktorym kladzie
    kable a na fakturze bylo wyraznie napisane, ze jest to UTP to postawa
    hurtownika w takim przypadku wydawalaby sie jak najbardziej na miejscu.
    Czekamy wiec na wyjasnienie, co znaczy zdanie, kotrym sie tak
    zainteresowalem.