  • Data: 2006-07-14 18:04:44
    Temat: Re: wynagrodzenie urlopowe
    Od: "m0niak" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    problem w tym, ze jak zmienilam staniowisko z prowizyjnego na zadaniowe, to
    do wynagrodzenia urlopowego nie wliczyli mi wyplaconej prowizji w
    poprzednich trzech miesiacach tlumaczac to:
    " schody pojawiają się w sytuacji opisanej poniżej ( na początku roku
    pracownik prowizyjny pod koniec pracownik premiowy) i wówczas trzeba przyjąć
    jakieś odpowiednie rozwiązanie - cały czas mając na uwadze pracownika i
    ponadto w przypadku zmian w składnikach wynagrodzenia lub zmian ich
    wysokości w okresie, z którego ustala się podstawę wymiaru, wprowadzonych
    przed rozpoczęciem przez pracownika urlopu wypoczynkowego lub w miesiącu
    wykorzystywania tego urlopu, podstawę wymiaru wynagrodzenia urlopowego
    należy ustalić ponownie z uwzględnieniem tych zmian"

    czyli ustalono, ze skoro jestem premiowa to podstawe wynagrodzenia
    urlopowego liczymy tylko z wyplaconej premii

    a przechodzac na "prowizyjne" do podstawy zaliczaja wynagrodzenie zadaniowe
    acz w mysl poprzedniego (to moje zdanie) powinni liczyc tylko srednia z
    wyplaconej premii

    wydaje mi sie, ze ktorys z tych przypadkow (wedlug mnie drugi) zdecydowanie
    dziala na moja niekorzysc

    ps. przypadki zmiany grupy sa rzadkoscia, wiec nie ma zbyt duzo kombinatorow