    From: "PawelT" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymówienie za porozumieniem a dyscyplinarne
    Date: Wed, 13 Apr 2005 08:19:31 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@bravo177.softbank.pl

    Użytkownik "ciekawski" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:1709zowa37tcq.1ctf6yn0nht10.dlg@40tude.net...
    > Chodzi mi o to, że chcę sam się zwolnić, zanim mnie wywalą dyscyplinarnie.
    > Problem w tym, że po podpisaniu wymówienia muszę tam przepracować jakiś
    > okres, zanim będę mógł odejść i zabrać papiery (słyszałem o 3 miesiącach,
    > ale nie wiem, czy nie bredzę).
    > Nie wiem, czy podczas tego okresu nie mogą mnie usunąć dyscyplinarnie.
    > Chciałbym uniknąć takiego kwiatka w papierach.
    > Co mam robić?
    >
    > Ciekawski

    Witam
    Nie jestem teraz w stanie wyszukać, ale chodzi mi po głowie,
    że w trakcie wypowiedzenia można otrzymać "dyscyplinarkę"
    ze poważne wykroczenie/przestępstwo i t.p.
    A czy pracodawca musi się dowiedzieć o tym wyroku?
    Czy nie ma możliwości odwołania się od wyroku? Choćby po to,
    aby nie było przesłanki do "dyscyplinarki"?

    PawelT