eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoumowa z operatorem komorkowym › Re: umowa z operatorem komorkowym
  • Data: 2007-05-17 08:07:05
    Temat: Re: umowa z operatorem komorkowym
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witam wszystkich grupowiczów.
    > Mam prośbę o poradę w sprawie umowy zawartej z operatorem sieci komórkowej.
    > A więc w czym rzecz ... Postanowiłem z racji zawodowych sprawić sobie na
    > laptopie
    > z racji zawodowych internet bezprzewodowy w technologii 3G/Edge ...
    > W związku z tym udałem się we Wrocławiu do nowo otwartego Pasażu
    > grunwaldzkiego
    > w celu podpisania umowy. Laptop mój jest fabrycznie wyposażony w kartę 3G ze
    > złączem
    > karty sim zatem nie zakupiłem w promocji jakiegokolwiek sprzętu bo nie był
    > mi potrzebny.
    > Umowa na czas nieokreślony pociągała za sobą opłatę aktywacyjną 300 zł, więc
    > postanowiłem
    > podpisać umowę na rok. Poziom obsługi powalił mnie na kolana. Za pierwszym
    > razem Pani
    > poddała się na starcie ze względu na nie działający system komputerowy. Za
    > drugim razem
    > walka z systemem trwała 50 minut przeplatana licznymi telefonami do
    > centrali. W końcu Pani
    > z pominięciem systemu wydrukowała mi umowę i dała do podpisania, jednak
    > miałem ją
    > odebrać w dniu następnym i tak też się stało ...
    > Przed podpisaniem umowy Pani w salonie zapewniła mnie kilkakrotnie, że w
    > zadeklarowanym
    > przeze mnie miejscu użytkowania komputera będę miał na pewno zasięg sieci
    > edge i transfery
    > rzędu 100-150 kbps. Rzeczywistość okazała się zupelnie inna, a poziom usługi
    > podobny
    > jest do poziomu obsługi w salonie. Mówiąc krótko krew mnie zalewa
    > permanentnie bo transfery
    > wynoszą średnio 40 kbps czyli wolniej niż z modemu gniazdkowego.
    >
    > I tu pytanie - czy jest jakiś przepis, ustawa, prawo konsumenta - zwał jak
    > zwał - jakaś podstawa
    > prawna która daje mi możliwość zerwania umowy w pierwszych dniach (7, 10, 14
    > ?) bez ponoszenia
    > konsekwencji finansowych w postaci kary umownej ściąganej przez operatora??
    > Słyszałem od paru znajomych że jest prawo dające możliwość zerwania /
    > anulowania umowy w ciągu
    > jakiegoś krótkiego okresu parodniowego od podpisania umowy.
    >
    > W sobotę minie tydzień od podpisania umowy, więc będę bardzo zobowiązany za
    > wszelkie sugestie.

    nie ma takiego prawa...tzn jest, ale nie dotyczy opisanej przez Ciebie sytuacji.
    Sprawa moze byc tylko przestroga dla innych, zeby nie wierzyc w zapewnienia
    "konsultantek" i tym bardziej nie podpisywac zadnych umow tylko i wylacznie w
    oparciu o podawane przez owe konsultantki dane. Gdybys mial gwarancje transferu
    na umowie - to co innego, ale nikt transferu na umowie nie zagwarantuje ;)

    pozdrawiam
    d.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1