  • Data: 2012-02-03 15:58:34
    Temat: Re: umowa najmu - wielu najemców
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Feb 2012, witek wrote:

    > nie chce wyjsc bo twierdzi, ze jego.
    >
    > Moze byc?

    Może być, ale to inna wersja niż przedstawiona w opisie, dlatego
    rozumiem stanowisko opozycyjne.

    > Na ale ja wcale niekoniecznie musze od razu wiedziec, ze gosc wchodzacy
    > mi z butami do domu jest akurat tym "z umowy".

    Oczywiście. Sprawa tego czy pokazał akt notarialny i przedstawił
    dokument własności została cichcem pominięta, więc obie wersje
    są do rozpatrzenia :D

    > Potem sobie mozemy wyjasniac, najpierw ma sie wyniesc, a do korespondencji
    > sluzy poczta.

    No nie do końca - "powiadomienia" dokonał, jak to jakoś udowodni
    w sądzie, to wyjdzie że wyrzucając go przed wysłuchaniem do końca
    zadziałałeś na własną szkodę.
    "Mógł się zapoznać" czy jak tam to idzie.

    > umowe rozwiazuje sie w formie jakiej zostala zawarta.

    No z jakimiś haczykami na temat zastrzeżeń co do "rygoru nieważności"
    o ile pamiętam.

    pzdr, Gotfryd