    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: udostepnianie namiaru na nielegalne dane
    Date: Thu, 19 Apr 2007 16:19:50 +0200

    > tego nie napisal, ale sadze ze chodzi o cos w stylu niemoderowanego forum na
    > przyklad

    a ja tak nie sadze, bardziej sie sklaniam q serwisowi typo osloskop (czy
    jakos tak)

    > tak naprawde nie ma to znaczenia jesli proces "wrzucania" jest zautomatyzowany i
    > admin nie bierze bezposredniego udzialu w zamieszczaniu linkow. Wlasnie o tym, a
    > dokladniej mowiac o hostingu, traktuje art. 14 usude

    acha czyli twoim zdaniem admini firm hostingujacych home.pl czy nazwa.pl
    sa adminami tysiecy serwisow na serwerach znajdujacych sie pod ich opieka?

    > a to zalezy. Jesli admin daje wylacznie miejsce na serwerze, to moze go wcale
    > nie interesowac

    przeczytaj tresc watku, "czy wlasciciel serwisu" a wiec admin ale danego
    serwisu a nie firmy hostingujacej. A jezlei ow serwis jest glownie
    przeznaczony do umieszczania takich linkow to niezaleznie od tego czy
    dzieje sie to w sposob automatyczny czy nie, oczywistym jest ze bierze
    swiadomie udzial w pomocnictwie w rozpowszcheniniu tych plikow. Koniec i
    kropka. Rzniecie glupa ze sie nie widzialo w takim przypadku nie
    przejdzie.

    > IMO to kwestia dosc dyskusyjna, zwlaszcza w swietle naszego archaicznego systemu
    > prawnego.

    to kwestia oczywista, tylko wystarczy wola organow scigania. Przepisy
    istnieja.
    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)