  • Data: 2007-04-20 12:23:38
    Temat: Re: udostepnianie namiaru na nielegalne dane
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > nie ma znaczenia, gdyz oczywistym jest fakt ze zamieszczanie sa tam
    > linki do materialow ktorych rozpowszechnianie jest karalne.

    Doprawdy? Wszystkich materialow tam zamieszczonych? I w ogole co rozumiesz przez
    "rozpowszechnianie materialow", bo ja tam nie widze nic innego jak tylko linki,
    ktore bez posiadania emulka nie prowadza tak naprawde nigdzie.

    > Wiec to czy
    > to zrobi admin czy ktos trzeci nawet bez ingerencji admina, to jezlei
    > jest to serwis przeznaczony do zamieszczania takich linkow lub jest to
    > forum na ktorym istnieje dzial przezaczony do zamieszczania takich
    > linkow wowczas administrator serwisu sie nie wykpi odpowiedzialnosci
    > (swiadomej) karnej za pomocnictwo w tym procederze.

    Rotfl. A co mnie jako admina moze obchodzic czy na mojej stronie jest taki dzial
    czy nie. NIE MAM OBOWIAZKU tego sprawdzac. Conajwyzej dostane "urzedowe pismo".

    > Co innego gdyby to byl serwis o innej tematyce niemoderowany(w sensie
    > nie sprawdzany PRZED zamieszczeniem) i ktos by wrzucil taki link. Jezlei
    > do admina by te informacjnie nie doszly wowczas
    > mozna sie powolywac na ten przepis.

    Po pierwsze - na ktory przepis?
    Po drugie - informacje musza dojsc? I w jakiej formie. Poprosze art. 15.

    > Ale nie rznac glupa uogólniajac do
    > wszystkich przypadkow.

    Poki co, to Ty generalizujesz. Sprawca postu w ogole nic nie powiedzial na temat
    serwisu, czy jest to www.emulek.com, czy www.osloskop.net czy jakikolwiek
    inny...ale zaraz zaraz, czy ja aby teraz rowniez nie powinienem odpowiadac za
    pomocnictwo? w koncu podalem link do linka, ktory linkuje do nielegalnych
    tresci, aaajt? Czy aby admin forum, host serwisu i wlasciciel onetu rowniez nie
    powinni odpowiadac? Nie? Bo forum nie sluzy do zamieszczania tego typu tresci i
    jest niemoderowane? No to jestem spokojny...

    ja mimo wszystko bym zaryzykowal ;)

> [...]
    >
    > cytuje bo moze ktos nie looknal do ustawy:
    > "Art. 14. 1. Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto
    > udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania
    > danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub
    > związanej z nimi działalności,"
    >
    > jezlei ow serwis posiada miejsce na informacje o jakich mowimy to admin
    > musialby na sedziego debila trafic by go przekonac ze nie mial
    > swiadomosci ze pomaga w rozpowszechnianiu cudzych dziel a wiec ze
    > bierze swiadomy udzial w przechowywaniu bezprawnych danych.

    ale jakich bezprawnych danych, skoro tam nic takiego nie ma? ;)

    > podstawa jest.

    a gdzie?

    > jak dla mnie eot

    zupelnie nieslusznie zreszta. Skoro przytoczyles jeden, to moze tez przytocz
    drugi artykul wiadomej ustawy, a mianowicie art. 15, hę? Czy bedziemy tak
    szastac wyrwanymi z kontekstu przepisami? W ten sposob to wszyscy w wiezieniach
    powinni dawno siedziec.

    pozdrawiam i chyba rzeczywiscie EOT
    d.