  • Data: 2009-11-27 23:41:54
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Smok Eustachy pisze:

    > Po pierwsze z naszych a nie z naszych.

    A drugą nóżkę masz bardziej?

    > ze jedynie
    >
    > No a etyka nie jest?

    Z etyką w Polskich szkołach to trochę tak jak z Yeti...

    > Coś Ci się w główce przewraca. Skoro ludzie płacą
    > podatki to mają prawo się domagać, żeby sensownie były wydawane.

    Uczenie, jak złe są środki antykoncepcyjne, to NIE jest sensowne
    wydawanie pieniędzy.

    > Trzeba było nie kraść i nie rabować za komuny to by nie było problemu.

    Aha, czyli jak mi ktoś coś ukradnie, to ja nie tylko powinienem dostać
    to coś z powrotem, ale powinienem mieć prawo zabrać komuś zupełnie
    niewinnemu drugie tyle?

    Super! Kiedyś ukradli mi motocykl... Niby dostałem odszkodowanie, ale w
    ramach twojej logiki niniejszym masz mi oddać swój samochód i komputer! ;->