  • Data: 2008-07-12 20:27:24
    Temat: Re: ścieżka rowerowa i rolkarz :)
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie tylko przez rolkarzy. Zwykli piesi tez nagminnie wlaza na sciezke.
    Ostatnio opieprzylem dwie glupie pipy, ktore szly obok siebie pchajac
    wozki i praktycznie tarasujac cala szerokosc sciezki.

    no niestety - kultura naszego społeczeństwa generalnie leży i kwiczy

    ale piesi tu stanowią akurat zagrozenie bo idą jednak duuuuuzo wolniej

    rolkarze mi nie przeszkadzają ;) nie kazdy musi być rowerzystą ;)

    ostatnio zabiła mnie sytuacja - nie wiedziałem czy sie smiac czy plakac -
    regularnie jeżdzę w Wawie na trasie Siekierkowskiej ścieżką, niestety jest
    tam kościół ;P - ostatnio był jakiś zlot dzieci z 90 wsi z polski, bydła
    tyle ze na 400m po prostu wszystko zatkane - ale najlepsze zastępowe - gdzie
    zrobić najlepiej zbiórkę ? no oczywiscie na sciezce, a trąbienie wywoływało
    wieeeeeeelkie zdziwienie - chociaz pola wokoło sporo, nawet bardzo sporo,
    włącznie z siedzącą gawiedzią na środku sciezki i wcinaniu grochówki........
    ja wiem - myslenie boli ;)

    Sebastian