  • Data: 2008-07-13 10:54:01
    Temat: Re: ścieżka rowerowa i rolkarz :)
    Od: "info" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na praktycznie całej długości od Brzeźna do Sopotu ścieżka rowerowa,
    > zaznaczona na czerwono, jest oddzielona od pieszej-szarej. Więc tego
    > rolkarza nie powinno tam być. Niestety przepis jest przez rolkarzy
    > nagminnie łamany :(

    a czy to nie jest troche tak, ze nasze polskie prawo nie nadaza za
    rzeczywistoscia? wyobrazacie sobie rolkarzy jezdzacych po chodnikach?

    juz zdecydowanie wole, by rolkarze jezdzili po sciezkach rowerowych, co
    innego ulica - tam rzeczywiscie rolki nie pasuja

    i moim zdaniem kodeks powiniem zajac sie rolkarzami i umiescic ich gdzies po
    srodku, pomiedzy rowerzysta a pieszym

    inna sprawa, ze z tego co wloczylem sie troche po swiecie, wszedzie rolkarze
    jezdza po sciezkach rowerowych, choc nie wiem czy sa w prawie