  • Data: 2008-07-12 23:11:23
    Temat: Re: ścieżka rowerowa i rolkarz :)
    Od: ray <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Jul 2008 21:48:34 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > [...]
    >
    > Czekaj.
    > Jeździsz na rowerze.
    > O czymś takim jak ustawa prawo o ruchu drogowym słyszałeś? ;)
    > No to mamy komplet definicji:
    > http://www.v10.pl/prawo/Kodeks,drogowy,-,Dzial,I,-,P
    rzepisy,ogolne,3.html
    > ...w których rolkarz pasuje tylko do jednej definicji, prawda?
    > Pieszy.
    > I dalej art.11.4:
    > http://www.v10.pl/prawo/Kodeks,drogowy,-,Dzial,II,-,
    Ruch,drogowy,1.html#rozdzial2

    dzięki za paragrafy, mi by pasował do sytuacji szczególnie ten fragment
    "pieszy może korzystać z jezdni, pod warunkiem zajmowania miejsca jak
    najbliżej jej krawędzi i ustępowania miejsca nadjeżdżającemu pojazdowi", do
    którego nie zastosował się ten 'energiczny' pieszy.