eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"rownosc" wobec prawa... niebezpieczny podpalacz na wolnosci! › Re: "rownosc" wobec prawa... niebezpieczny podpalacz na wolnosci!
  • Data: 2012-02-28 11:23:29
    Temat: Re: "rownosc" wobec prawa... niebezpieczny podpalacz na wolnosci!
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 08:41:19 +0100, Alek napisał(a):

    > A'propos równości wobec prawa:
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/gw-komornik-za-slaby-
    na-ojca-rydzyka,1,5036074,wiadomosc.html

    "Komornik tłumaczy, że o. Rydzyk nie odbiera jego wezwań."

    Czyżby to oznaczało że jak nie odbiorę wezwania od komornika, to jestem
    ...bezkarny i nic ze mnie nie wyegzekwuje?
    Dziwne...widziałem komorników w akcji którzy bezceremonialnie w takich
    sytuacjach wchodzili do domów/mieszkań/firm dłużników i przystępowali do
    czynności.

    "Nie udało mu się też ustalić, czy Rydzyk ma jakiś majątek."
    B ie podjął czynności zmierzających do tego ustalenia.
    Tego komornika należy... WYKLUCZYĆ/ZWOLNIĆ czy jak to tam u nich się zwie.