    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rewizje w sadach - podstawa prawna
    Date: Tue, 24 Jul 2007 03:14:32 +0200

    W odpowiedzi na post z Mon, 23 Jul 2007 08:16:04 +0200, od Buster :

    > Mnie generalnie coś dzwoni, że teren ambasady, to jest teren nie polski
    > i tam chyba polskie prawo nie obowiązuje. Ale tylko dzwoni. :-)

    Tak, to prawda, teren ambasady jest wyłączony spod prawa polskiego,
    eksterytorialny.
    Zastanawia mnie też jakie zagrożenie niesie ze sobą jakakolwiek
    elektronika, np. zabierają dzieciom do depozytu zabawki elektryczne,
    odtwarzacze mp3, radia, laptopy. Wiadomo, że przy pomocy urządzeń do
    komunikacji można zdalnie sterować czymś, ale nie widzę logicznego
    uzasadnienia sterowania czymś z terenu ambasady, skoro to coś jest poza
    terenem.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net