  • Data: 2008-08-06 09:21:56
    Temat: Re: publikacja zdjęć na Nasza-Klasa
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zkruk [Lodz] <z...@g...pl> napisal:
    > link do zdjęć na serwerze nie był dla nich wystarczająco wiarygodny - albo

    Dla mnie twoj nie bylby wystarczajaco wiarygodny. Potrafie sobie wyobrazic
    sytuacje, gdy ktos skopiuje zdjecie z NK, posadzi na swoim serwerze,
    a potem oglosi, ze to uzytkownik NK skopiowal od niego.

    Olgierd wspomnial o stosowaniu tylko jednej z przeslanek, a ja firmom
    sie nie dziwie, ze chca wyroku. W przeciwnym razie stada pieniaczy
    i mitomanow szalalyby po internecie.

    Ocen wage naruszenia twoich praw i koszt ich egzekucji.
    Oszacuj oplacalnosc calej sprawy. Jezeli uznasz, ze sprawa jest
    warta kosztu i czasu, to wystosuj do NK swoje zastrzezenia
    w formie PISEMNEJ z potwierdzeniem odbioru. Jezeli po rozsadnym
    czasie trzech...czterech tygodni (pamietaj, jest sezon urlopowy)
    nie udziela odpowiedzi przejdz sie do kancelarii prawnej
    i zaplac za obsluge sprawy. Potem mozesz sie sadzic.

    Ja tu wiekszego sensu takiej akcji nie widze.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek