    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przyjęcie, zaksięgowanie faktury i odmowa jej zapłaty
    Date: Sun, 17 Mar 2013 19:18:50 +0100
    <ki4hld$4ti$3@node1.news.atman.pl> <ki4io9$5p0$2@node1.news.atman.pl>
    <ki4jd4$6tq$1@node1.news.atman.pl> <ki4t1h$gqo$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Równie dobrze możesz ją oflagować - taki sam skutek prawny.

    Moze natychmiastowy. W perspektywie mam dowod w postepowaniu np.
    windykacyjnym, ze jest niezasadne, bo ja tego nie zamawialem, lub
    zamawialem a nie dostalem, wiec mam jakas fakture ktorej - zglaszam 0
    nie place, bo uwazam, ze nie powinienem.

    > Uznali że nie jest.

    No to zglaszaja wystawiajecemu, ze nie zaplaca, bo uwazaja to i to.

    Niestety nie wiemy jaka to umowa.