  • Data: 2021-04-02 01:25:16
    Temat: Re: prokuratura w Miechowie
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Przeanalizowałem to, coś zacytował, bo Wyborczej reklam nabijał nie
    > będę. Na początku dowiadujemy się, że doszło do wielokrotnych gwałtów.
    > Mniejsza o sposób prowadzenia postępowania, bo pewnie to prawda, co
    > napisano. No ale na końcu się okazuje, że sama ofiara skarżyła się na
    > liczne SMS-y, a nie zgwałcenia.

    "Przeanalizowałem". Serio?
    Kolejny raz udowadniasz, że masz problemy z przeczytaniem ze
    zrozumieniem nawet prostego tekstu.

    "Według dziewczyny duchowny wykorzystywał
    ją po spotkaniach kółka biblijnego, miał również kaleczyć jej plecy nożem."

    "Jesienią prokuratora w Miechowie przesłuchała również dwójkę świadków,
    dorosłego i koleżankę Marianny. Dorosły zeznał, że Marianna skarżyła mu
    się na sms-y od księdza N., w których ten miał proponować dziecku seks,"

    Na sms-y skarżyła się jakiemuś dorosłemu... jakiemuś świadkowi...

    Poza tym, nie tylko Wyborcza o tym pisze i bez problemu możesz się
    zapoznać jak to oskarżenie i ten cyrk z prokuratorką przebiegał w
    czasie. I z tym na co się skarżyła. Ale po co nie? Lepiej pierdolić
    głupoty na podstawie "analizy". I pewnie za chwilę na podstawie tej
    twojej "analizy" rozpocznie się "rzeczowa" dyskusja ze strony obrońców
    kościelnych pedofilów.

    Ręce opadają. "Przeanalizowałem". Ja pierdolę.
    I tak właśnie wyglądają wszystkie wasze pisowskie "analizy".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr