  • Data: 2003-07-09 16:55:11
    Temat: Re: prawa autorskie - haracz dla zaiksu/stoartu
    Od: "skandal" <s...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozpowszechniasz utwory wsrod klientów kawiarni, ktorzy nie są twoimi
    > bliski, krewnymi. Ponadto spotkania w kawairni twoich klientów nie maja
    > charakteru prywatnego (jak np. moje spotkanie z kumplem w moim
    > mieszkaniu).
    > Za tego typu korzystanie z muzyki pobiera sie oplate - i tyle.

    ale...
    Art. 31. Wolno nieodpłatnie wykonywać publicznie opublikowane utwory
    literackie, muzyczne i słowno-muzyczne, jeżeli nie łączy się z tym osiąganie
    korzyści majątkowych. [...]

    nie mam z tego korzysci.
    korzysci majatkowe mam z uslug ktore swiadcze klientom. jak wylacze muzyke
    to nic sie w tej kwestii nie zmieni.

    pozdrawiam