  • Data: 2003-07-09 18:08:10
    Temat: Re: prawa autorskie - haracz dla zaiksu/stoartu
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik skandal napisał:
    [..]
    > wiem ze temat byl juz walkowany ale zadnej satysfakcjonujacej
    > odpowiedzi nie znalazlem

    I na razie nie uzyskasz po z tego co mi wiadomo sprawa ZAIKS kontra sklep
    jest ciągle nie rozstrzygnięta. Sąd pierwszej instancji przyznał rację
    ZAIKSowi, drugi przyznał rację sklepu, ale... tylko dlatego, że ZAIKS
    czegoś tam nie dopełnił w uzasadnieniu swojego stanowiska.

    Jeśli o mnie chodzi to uważam próbę pobierania opłaty za puszczone radio
    za przegięcie. Ale to moje zdanie a nie sądu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza