  • Data: 2003-07-09 17:28:11
    Temat: Re: prawa autorskie - haracz dla zaiksu/stoartu
    Od: "skandal" <s...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hmmm? czy aby na 100%?

    wlaczenie czy wylaczenie muzyki nie zmienia charakteru dochodow ktore wciaz
    plyna z uslug a nie z faktu puszczania muzyki. za wstep do lokalu oplat nie
    pobieram.
    wykazanie zmian dochodow w zwiazku z muzyka jest raczej niemozliwe (?)
    ale moze ktos powie mi wlasnei jak to jest na 100% bo ja prawnikiem nie
    jestem

    pozdrawiam