    From: "p...@g...pl" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prace dyplomowe vs. prawa autorskie
    Date: Sat, 31 May 2003 07:55:22 +0200

    "markus" <m...@o...pl> wrote in message
    news:bb8qvh$dpd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A czy ktoś się może oriętuje w kwestii dalszego rozwoju takiej aplikacji?
    > Mogę to robić bez powiadamiania uczelni?
    > W tej chwili są już dwie instytucje - no powiedzmy zainteresowane
    produktem,
    > a kto wie może uda się to sprzedać... :)

    Niestety nie. Praca należy do uczelni. W praktyce konsekwencje żadne, bo
    komu by się chciało. Natomiast jakby się chciało, to teoretycznie uczelnia
    może od ciebie domagać się utraconych zysków.
    W ten sam sposób miałbyś prawo do części zysków, gdyby uczelnia sprzedała
    ten program komercyjnie poza uczelnię.

    Postaraj się ten program mocno przerobić, tak aby mało przypominał oryginał.
    Ale tak jak mówię, musiałbyś zrobić karierę i pisali o tobie w gazetach,
    żeby uczelni chciało się coś na tym zarobić, po za tym to wcale nie byłaby
    łatwa sprawa.