    From: "markus" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prace dyplomowe vs. prawa autorskie
    Date: Thu, 29 May 2003 17:43:22 +0200

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns938A7374B9AA7WpiszTuSwojIDToken@193.110.122.
    80...

    > Hmmm tak w kwestii nieprawnej - napisales, ze to byl temat twojej pracy
    > mgr, i piszesz, ze z tego nic nie bedziesz mial, to w takim razie nie
    > bedziesz mial tytulu mgr przed nazwiskiem?? nie obroniles czy co?
    > Pomysl moze w inny sposob, ile czasu oni poswiecili tobie, aby cie tego
    > nauczyc - brac jest latwo, ale dawac to juz o wiele trudniej...
    >
    > ATSD dziwi mnie takie myslenie - robienie czegos w ramach pracy mgr,
    > czy licencjackiej czy jakiejkolwiek a pozniej wypinanie sie i stawianie
    > dziwnych zadan - moze maja ci placic abonament za korzystanie z tego
> [...]

    A może zapiszesz sie do PZPR albo jeszcze lepiej do KPZR
    czy tam innej w Chinach albo na Kubie?!!!!
    I od razu wszystko wszystkim będzieasz rozdawać!!!!
    KOMUNA SIĘ ZKOŃCZYŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (przynajmniej
    oficjalnie)

    W kwestii nauczania to nikt mi żadnej łaski nie robił.
    Za uczęszczanie na to uczelnie płaciłem słoną kasę.

    Markus