  • Data: 2006-07-03 15:24:36
    Temat: Re: pozyczka pieniedzy
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Maaciek wrote:

    > a co bedzie jesli nie bedzie odbieral wezwania od sadu? a co jesli caly
    > majatek przepisal na zone?

    Nie bedzie wezwania do sadu.
    Sprawa bedzie w postepowaniu uproszczonym i od razu do domu dostanie
    wyrok od ktorego sie bedzie musial ewentualnie odwolac.
    A jak nie odbierze to tym lepiej dla ciebie.
    No chyba, ze ci wisi straszna kase. Nie wiem ile teraz powzej 30 tys
    czy iles tam, zeby sprawa musiala sie odbyc.
    Jak oddasz sprawe do komornika to komornik ma 10 lat na sciagniecie
    dlugu, potem jak ponowisz to kolejne 10 lat itd.
    Myslisz ze caly czas nic nie bedzie mial na siebie. Nie zamierza pracowac?
    Jak nic nie ma, to nic nie odzyskasz. To tez druga prawda.