  • Data: 2012-02-17 11:48:41
    Temat: Re: pożyczka od rodziny
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kicer" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:jhjef1$pd3$1@kushnir.sileman...
    > Witam
    >
    > chcialbym pożyczyć większą kwotę od osoby z poza mojej najbliższej rodziny
    > (siostra matki).
    >
    > Czy poza złożeniem do US deklaracji PCC-1 (jeśli dobrze rozumiem), muszę
    > dopełnić jeszcze jakichś obowiązków? Głównie mam tu na myśli umowę - czy
    > takowa musi istnieć (w formie papierowej) i czy ma ona zdefiniowaną
    > budowę?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > ps pozwoliłem sobie na crosspost, bo nie wiem gdzie bardziej moje pytanie
    > pasuje. Followup na pl.soc.prawo
    >
    > --
> [...]

    Nie wiem jaka to kwota ale jakąś część tej sumy ciotka może ci podarować
    (limit kwoty gdzies w necie znajdziesz bo zalezy od kategorii pokrewienstwa-
    mozna raz na 5 lat zdaje mi się) a zmniejszy ci to kwotę od ktorej bedziesz
    placic PCC- ale jesli mowimy o sumach wiekszych niz 100 tys to moim zdaniem
    bawienie sie w darowizne to szkoda zachodu. Pomysl podalem tylko celem
    rozwazenia przez ciebie.