  • Data: 2006-03-07 12:49:15
    Temat: Re: pozbawienie praw rodzicielskich
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:dujtqs$hjr$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    > czyli jak?
    > dziecko sobie odpuscic, bo to nie meska sprawa?

    nie , nigdy , walczyc ale skutecznie i bez ponizania innych
    a tym bardziej nie robiac krzywdy dziecku

    > a babie dac w ryj, bo tak sie sprawy po mesku rozgrywa?

    nie, rozegrac wszystko na pewnym godnym czlowieka poziomie
    tu to Pań i do Panów, ktorzy w chwili zlych emocji nie przebieraja w
    srodkach nie zwazajac ,ze robia wielka krzywde wlasnie dziecku , zaslepieni
    nienawiscia usprawiedliwiaja swoje dzialania tzw.dobrem dziecka

    > czy aby serio tak myslisz czy cie zle zrozumialem, sandro?

    nie mam pojecia , jesli o mnie chodzi jestem bezwzglednie za
    sprawiedliwoscia ale nie za ta zaklamana ,ktora niekiedy ma miejsce w
    naszych urzedach .Tam gdzie sie rozchodzi o dobro dziecka nie mam litosci
    dla nierozsadnych matek czy tatusiow.
    A tu na grupie faktycznie niektore wypowiedzi sa jak pianie ...kokoszki
    probuja przekrzyczec kogutow:) A ja zadaje sobie pytanie " Gdzie w tych
    sporach jest miejsce dziecka" .Ktos powiedzial ,ze prawo a nie psychika
    dziecka i tu sie myli, zeby zastosowac trafnie suchy przepis trzeba poznac
    psychike dziecka , trzeba wiedziec co ono czuje ,kiedy mamusia kaze wybierac
    czy tez kiedy swoje niepowodzenia bo sie zle dobrali przekazuje dziecku ,ze
    ja nienawidze to ty tez musisz eh zycie

    Na koniec napisze ,ze jestem kobieta ale moge z czystym sumieniem powiedziec
    ,ze w swoim zyciu spotkalam duzo msciwych i zawzietych kobiet . Męzczyzni z
    reguly juz przy samym wejsciu do sadu / w wiekszosci/ sa nastawieni na
    przegrana i robia duzo niewlasciwych ruchow i to powoduje niekiedy kleske a
    pozniej opinie o sadownictwie , mam na mysli sprawy rodzinne .

    pozdrawiam
    a swoja droga wiedzialam ,ze napiszesz / nie przewidzialam tylko co :) jaka
    bedzie tresc