  • Data: 2006-03-07 13:30:58
    Temat: Re: pozbawienie praw rodzicielskich
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości news:duk0p9

    > nie sledze wszystkich watkow na grupie.
    > nie potrafie jednak siedziec cicho tam, gdzie moze sie dziac dzieciom
    > krzywda :-)

    jednak czytajac Twoje wypowiedzi mysle ,ze ostro atakujesz kobiety poniewaz
    jak w grupie kobiet czy mezczyzn znajdziemy to zlo ,ktore prowadzi do
    krzywdy ich dziecka . I tym samym gdy Pani zwraca sie z zapytaniem mozna
    zadac kilka dodatkowych pytan ale w sposob ludzki . Nie znamy sytuacji czy
    np. siedzi przed komputerkiem z brzuszkiem pod nos zalana lzami i nie wie co
    z tym fantem zrobic . A moze faktycznie nalezy do osob ,ktore jak to dzisiaj
    w modzie " znalezc madrego,przystojnego faceta zafundowac sobie maluszka a
    faceta za burte " .Ale my tego nie wiemy a nawet jesli poznamy druga strone
    to cala rzecz polega na tym by znalezc najlepsze rozwiazanie i by nie
    ucierpialo przy tym dziecko ... takie jest moje skromne zdanie

    pozdrawiam
    Sandra