  • Data: 2006-03-07 13:52:00
    Temat: Re: pozbawienie praw rodzicielskich
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    news:duk1ud$a7s$1@atena.e-wro.net...

    > Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > jednak czytajac Twoje wypowiedzi mysle ,ze ostro atakujesz kobiety
    poniewaz
    > jak w grupie kobiet czy mezczyzn znajdziemy to zlo ,ktore prowadzi do
    > krzywdy ich dziecka . I tym samym gdy Pani zwraca sie z zapytaniem
    mozna
    > zadac kilka dodatkowych pytan ale w sposob ludzki . Nie znamy sytuacji
    czy
    > np. siedzi przed komputerkiem z brzuszkiem pod nos zalana lzami i nie
    wie co
> [...]

    moze faktycznie to tak wyglada...
    jednak mnie nie interesuje kwetia praw matki czy ojca. mam ich gdzies,
    bo oni sobie jakos poradza.
    nie interesuje mnie czy zaplakana panienka przed komputerem ma brzuszek
    ani czy jej byly jest od dawna na bezrobociu. nie jestem psychoterapeuta
    ani organizacja charytatywna.
    zauwaz jakiego typu pytania tu sie najczesciej pojawiaja: jak ojca
    pozbawic praw? czy podac ojca dziecka? itp
    kiedy ostatnio sie spotkalas z zapytaniem typu: jak pozbawic matke praw?
    jak od matki wyegzekwowac alimenty na maloletnie dziecko?
    nie dziw sie zatem, ze atakuje kobiety...
    poza tym uczestniczylem w roznym charakterze w wielu sprawach rodzinnych
    i wiem jakie jest (generalizuje w tym miejscu) nastawienie skladow
    orzekajacych do mezczyzn. uwazasz moze, ze w polsce nie istnieje
    dyskryminacja plci?
    nie o to jednak chodzi...
    mnie zawsze zainteresuje przede wszystkim dobro dziecka. dlatego bede
    ujezdzal sobie na kazdym kto przedstawi sprawe jednostronnie lub
    nierzetelnie. i nie bedzie wazne czy pojade sobie po kobiecie czy po
    mezczyznie, czy po ktorejkolwiek stronie procesu czy po skladzie
    orzekajacym...
    ... a, jak juz mnie zapewne znasz - pojade sobie bez pardonu :>

    --
    pozdro
    ape