  • Data: 2003-05-23 21:04:50
    Temat: Re: powiadomienie o wypadku
    Od: DimmuR <d...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Papik napisał:

    > a nie bierzecie pod uwage,ze "sprawca" po prostu nie mial na to czasu "bo mu
    > cos wyskoczylo" ? 2h to baaardzo malo w pewnych warunkach..

    Odpowiadając na posty:

    1. po prostu chcę wiedzieć czemu nie zostałem (ja i rodzina)
    powiadomiony i dlaczego została mi zabrana możliwość ostatniego widzenia
    z *przytomnym* ojcem...
    2. Ci którzy sądzą że 2 godziny to mało - mylicie się - gdybym został
    powiadomiony od razu moja rodzina miałaby jezzcze okazję z nim
    porozmawiać (można to zrozumieć dopiero gdy się kogoś straci - obyście
    nigdy tego nie zrozumieli)....
    3. Warunki pozwalały na *natychmiastowe* powiadomienie. *Wszystkie* dane
    personalne były przy tacie w czasie wypadku

    Pozdrawiam DimmuR