  • From: "Andrzej i B." <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podatek lokalny od środków transportowych
    Date: Sun, 1 Dec 2002 22:43:12 +0100

    U> należy odprowadzić ponieważ stwierdzenie "od" według mnie oznacza powyżej
    tego
    > ciężaru a nie do tego ciężaru włącznie. Uważam,ze przepis jest
    sformułowany
    > niejasno a powinien.Proszę o podpowiedź czy moja interpretacja tego
    przepisu
    > jest właściwa i kto może wydać ostateczną decyzję w tej
    > sprawie.
    Nie trzeba być prawnikiem i nim nie jestem, ale skoro jest wskazany pewien
    przedział i ma granicę i jest to wskazane OD to właśnie to OD jest tym
    miejscem od którego coś się zaczyna w twoim przypadku te 3,5 ton. Jeśli
    ustawodawca by chciał aby było powyżej to by to napisał chyba to jest
    całkiem jasne. Niektóre stwierdzenia są całkiem jasne jak na siłę będziesz
    chciał sobie udowodnić to pewnie SOBIE udowodnisz. Pytanie zadaj najlepiej
    dziecku które uczy się na zbiorach- twój samochód to wielkości do 3,5
    tony(suma 2t samochód+1,5t ładunek bo taki jest dopuszczalny), granicą jest
    ta wielkość i należy do tego zbioru i drugi zbiór od przepis prawa od 3,5
    tony gdzie też ta wartość wchodzi (są części wspólne ???) jeśli istnieją
    części wspólne to stosuje się.
    To jest moja logika i tylko logika a prawo i tak zawsze jest po stronie
    silniejszego ;) .